Page 21 - Memoria 2017
P. 21
04 UNA EXPERIÈNCIA DE COMPRA AMB VALOR
15. Oferir els millors descomptes i 35,6 milions d’euros en xecs regal. 38 milions d’euros en xecs regal.
ofertes personalitzades. GESTIÓ RESPONSABLE
16. Atendre les necessitats dels 8,75/10 de satisfacció dels clients. Xat d’assistència en la Tenda Online.
clients i donar-los solució.
17. Oferir un assortiment ampli i Llançament d’una nova línia de
variat, adaptat a les necessitats dels 15.000 referències de producte. productes de conveniència.
socis i clients.
Pilot d’informació nutricional dels Augmentar el nombre de productes
18. Informar i assessorar el productes disponible en la Tenda amb informació nutricional disponible
consumidor.
Online. en la Tenda Online.
Reformulació saludable de 49
19. Fomentar el consum de referències i ampliació de la gamma Un 30 % més de productes frescos
ecològics i noves referències MSC de
productes saludables i sostenibles. ecològica amb 165 productes, 30 dels pesca sostenible en marca pròpia.
quals Consum ECO.
20. Comercialitzar productes de 9.410 controls de qualitat a productes Incrementar les referències amb
màxima qualitat a preus competitius. de marca pròpia. denominació d’origen protegida.
21. Fomentar una comunicació 3a campanya Dia de les Persones Nou estudi de Reputació Corporativa.
transparent i veraç. #vamosteacompaño.
05 UNA GESTIÓ AMBIENTAL PER A NO DEIXAR PETJADA
22. Utilitzar materials amb menys Paper i cartó reciclat en el 100% dels Substitució per bosses de paper per a
impacte ambiental. nostres envasos. la tenda online.
23. Apostar per l’eficiència 75% electricitat d’origen renovable. Il·luminació LED en el 100% de la
energètica. Cooperativa.
24. Fer un ús responsable de l’aigua. 78 noves aixetes temporitzades. 75 noves aixetes temporitzades.
25. Reduir les emissions a Disminució de la nostra petjada de Retirada del 100% de l’R404.
l’atmosfera. carboni en un 24,3%.
26. Valoritzar el 100% dels nostres Projecte Abocament Zero. 100 % de residus de seu i plataformes
residus en Plataformes. valoritzats.
06 UN COMPROMÍS REAL AMB LA SOCIETAT
27. Formar en alimentació, salut i Portal formatiu Team Consum. Adaptació tecnològica de la
consum responsable. plataforma Team Consum.
28. Gestionar de forma solidària Programa Profit 6.000 t d’aliments Implantació del programa Profit en el
l’excedent de producte. donats. 100% de les noves obertures.
29. Implicar-se a fons en l’acció 164.774€ en col·laboracions socials i Renovació conveni d’Inserció Social.
social. patrocinis.
30. Treballar amb les institucions Creació de la Càtedra Consum-La Fe: Verificació externa de la Memòria de
i els grups d’interés per a seguir Alimentació Saludable. Sostenibilitat.
construint en comú.
19