Page 21 - Memoria 2017
P. 21

04 UNA EXPERIÈNCIA DE COMPRA AMB VALOR



             15. Oferir els millors descomptes i   35,6 milions d’euros en xecs regal.  38 milions d’euros en xecs regal.
             ofertes personalitzades.                                                                                 GESTIÓ RESPONSABLE

             16. Atendre les necessitats dels   8,75/10 de satisfacció dels clients.  Xat d’assistència en la Tenda Online.
             clients i donar-los solució.
             17. Oferir un assortiment ampli i                            Llançament d’una nova línia de
             variat, adaptat a les necessitats dels  15.000 referències de producte.  productes de conveniència.
             socis i clients.
                                           Pilot d’informació nutricional dels   Augmentar el nombre de productes
             18. Informar i assessorar el   productes disponible en la Tenda   amb informació nutricional disponible
             consumidor.
                                           Online.                        en la Tenda Online.
                                           Reformulació saludable de 49
             19. Fomentar el consum de     referències i ampliació de la gamma   Un 30 % més de productes frescos
                                                                          ecològics i noves referències MSC de
             productes saludables i sostenibles.  ecològica amb 165 productes, 30 dels   pesca sostenible en marca pròpia.
                                           quals Consum ECO.
             20. Comercialitzar productes de   9.410 controls de qualitat a productes  Incrementar les referències amb
             màxima qualitat a preus competitius. de marca pròpia.        denominació d’origen protegida.
             21. Fomentar una comunicació   3a campanya Dia de les Persones   Nou estudi de Reputació Corporativa.
             transparent i veraç.          #vamosteacompaño.


             05 UNA GESTIÓ AMBIENTAL PER A NO DEIXAR PETJADA


             22. Utilitzar materials amb menys   Paper i cartó reciclat en el 100% dels   Substitució per bosses de paper per a
             impacte ambiental.            nostres envasos.               la tenda online.

             23. Apostar per l’eficiència   75% electricitat d’origen renovable.  Il·luminació LED en el 100% de la
             energètica.                                                  Cooperativa.

             24. Fer un ús responsable de l’aigua. 78 noves aixetes temporitzades.  75 noves aixetes temporitzades.


             25. Reduir les emissions a    Disminució de la nostra petjada de   Retirada del 100% de l’R404.
             l’atmosfera.                  carboni en un 24,3%.

             26. Valoritzar el 100% dels nostres   Projecte Abocament Zero.  100 % de residus de seu i plataformes
             residus en Plataformes.                                      valoritzats.


             06 UN COMPROMÍS REAL AMB LA SOCIETAT


             27. Formar en alimentació, salut i   Portal formatiu Team Consum.  Adaptació tecnològica de la
             consum responsable.                                          plataforma Team Consum.

             28. Gestionar de forma solidària   Programa Profit 6.000 t d’aliments   Implantació del programa Profit en el
             l’excedent de producte.       donats.                        100% de les noves obertures.

             29. Implicar-se a fons en l’acció   164.774€ en col·laboracions socials i   Renovació conveni d’Inserció Social.
             social.                       patrocinis.
             30. Treballar amb les institucions   Creació de la Càtedra Consum-La Fe:   Verificació externa de la Memòria de
             i els grups d’interés per a seguir   Alimentació Saludable.  Sostenibilitat.
             construint en comú.



                                                                                                                19
   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26