Page 17 - Memoria 2017
P. 17
GESTIÓ RESPONSABLE
MATRIU DE MATERIALITAT
100
95
90
INFLUÈNCIA EN LES DECISIONS DELS GRUPS D’INTERÉS
19
85
12 16
11
80 10 9 15
14 28 23 13
1
30 17 6 20 7 18 25 4
75 2 3 22
29 27 24
21 5
26
70
65
8
60
55
50
50 55 60 65 70 75 80 85 90 95 100
IMPACTE EN L’ESTRATÈGIA DE CONSUM
1 Compliment normatiu 16 Servici i atenció al client
2 Participació en la gestió 17 Accessibilitat a productes i servicis
3 Relacions amb els grups d’interés 18 Programa d’avantatges per al soci-client
4 Creixement i desenvolupament de la xarxa comercial 19 Frescor, qualitat i seguretat alimentària
5 Innovació de formats i canals comercials 20 Comunicació responsable
6 Bones pràctiques en la cadena agroalimentària 21 Producte saludable i sostenible
7 Logística ecoeficient 22 Energia
8 Franquícies 23 Aigua
9 Creació d’ocupació estable 24 Emissions
10 Pla de Conciliació i Igualtat 25 Residus
11 Formació i millora contínua 26 Sorolls
12 Salut i seguretat laboral 27 Materials d’envàs i embalatge
13 Salari i participació de resultats 28 Gestió solidària de l’excedent de producte
14 Varietat de marques 29 Acció social
15 Informació del consumidor 30 Formació en alimentació, salut i consum responsable
(102-44, 102-46, 102-47)
15