Page 17 - Memoria 2017
P. 17

GESTIÓ RESPONSABLE
            MATRIU DE MATERIALITAT


               100



               95



               90
              INFLUÈNCIA EN LES DECISIONS DELS GRUPS D’INTERÉS
                                                                                              19

               85
                                                                                       12  16
                                                                                   11
               80                                                          10  9  15
                                                                         14 28 23  13
                                                                                  1
                                                          30  17  6  20  7   18 25    4
               75                                                   2  3     22
                                                        29      27         24
                                                       21                  5
                                                26
               70


               65
                                              8

               60



               55



               50
                   50       55      60      65      70      75      80       85      90      95      100
                                    IMPACTE EN L’ESTRATÈGIA DE CONSUM


             1   Compliment normatiu                        16  Servici i atenció al client
             2   Participació en la gestió                  17  Accessibilitat a productes i servicis
             3   Relacions amb els grups d’interés          18  Programa d’avantatges per al soci-client
             4   Creixement i desenvolupament de la xarxa comercial  19  Frescor, qualitat i seguretat alimentària
             5   Innovació de formats i canals comercials   20  Comunicació responsable
             6   Bones pràctiques en la cadena agroalimentària  21  Producte saludable i sostenible
             7   Logística ecoeficient                      22  Energia
             8   Franquícies                                23  Aigua
             9   Creació d’ocupació estable                 24  Emissions
             10  Pla de Conciliació i Igualtat              25  Residus
             11  Formació i millora contínua                26  Sorolls
             12  Salut i seguretat laboral                  27  Materials d’envàs i embalatge
             13  Salari i participació de resultats         28  Gestió solidària de l’excedent de producte
             14  Varietat de marques                        29  Acció social
             15  Informació del consumidor                  30  Formació en alimentació, salut i consum responsable

            (102-44, 102-46, 102-47)
                                                                                                                15
   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22