Page 16 - Memoria 2017
P. 16
GESTIÓ RESPONSABLE D’INTERÉS • App per a treballadors SATISFACCIÓ
GRUPS
CANALS
ÍNDEX DE
DE COMUNICACIÓ
• Intranet corporativa
• E-mailing
• Revista mensual BIS
SOCIS • Web www.genteconsum.es i xarxes socials
• Sistema de propostes de millora contínua Un 3,77 (sobre 5) en l’Enquesta de Clima
TREBALLADORS I • Reunions de centre mensuals Laboral de 2016 (Biennal), un 2,7% més
TREBALLADORES
• Activitats de formació que l’enquesta anterior.
• Junta anual de socis
• Assemblees Informatives de Comissions
Delegades anuals
• Altres esdeveniments anuals
• Canal de denúncies
• Reunions comercials
• Actes anuals Els franquiciats puntuen amb un 7,38
FRANQUICIATS sobre 10 el servici de vendes i logística de
• Canal de denúncies l’organització, mantenint la valoració.
• www.consum.es i xarxes socials
• Junta triennal de socis
• Revista bimestral Entrenosotros
• E-mailing mensual personalitzat
• Extracte i xec regal
• Informació en tendes La valoració dels clients se situa dos punts
SOCIS CLIENTS I • Espais radiofònics setmanals percentuals per damunt de la competència
CLIENTS quant a percepció positiva en un estudi
• Cartelleria i megafonia en tenda independent.
• Fullets comercials mensuals
• Escolta Activa
• Canal de denúncies
• www.consum.es monconsum i xarxes
• Reunions comercials Consum ocupa el 2n lloc del rànquing
PROVEÏDORS I • Actes anuals comercial de les 19 empreses de distribució
CREDITORS • Canal de denúncies valorades per els fabricants, fet en 2017 per
• www.consum.es i xarxes una entitat independent.
• Firma de convenis i col·laboracions
ENTITATS DE LA • Actes anuals 100% de participació en les convocatòries
SOCIETAT • Canal de denúncies de Consum.
• www.consum.es i xarxes socials
Consum ha elaborat la Memòria de Sostenibilitat 2017 a grups d’interés i més impacte sobre l’estratègia de Consum.
partir de l’estàndard voluntari d’elaboració de memòries Amb este objectiu s’ha dut a terme un procés de participació
de sostenibilitat més estés en l’àmbit internacional entre amb els grups d’interés, en el qual s’identifiquen les seues
les empreses, el Global Reporting Initiative (GRI), i enguany percepcions, expectatives i necessitats d’informació a través
per primera vegada en la seua última versió Estàndards. d’enquestes i panels. Els temes materials de sostenibilitat que
D’acord amb els Principis d’esta guia, s’identifiquen els configuren l’Estratègia de Responsabilitat Social de Consum
temes materials amb més influència sobre les decisions dels s’arrepleguen en la matriu de materialitat:
14