Page 16 - Memoria 2017
P. 16

GESTIÓ RESPONSABLE  D’INTERÉS   • App per a treballadors                    SATISFACCIÓ



                          GRUPS
                                                   CANALS
                                                                                    ÍNDEX DE
                                              DE COMUNICACIÓ



                                      • Intranet corporativa

                                      • E-mailing
                                      • Revista mensual BIS
                           SOCIS      • Web www.genteconsum.es i xarxes socials
                                      • Sistema de propostes de millora contínua Un 3,77  (sobre 5) en l’Enquesta de Clima
                       TREBALLADORS I   • Reunions de centre mensuals   Laboral de 2016 (Biennal), un 2,7% més
                       TREBALLADORES
                                      • Activitats de formació          que l’enquesta anterior.
                                      • Junta anual de socis
                                      • Assemblees Informatives de Comissions
                                      Delegades anuals
                                      • Altres esdeveniments anuals
                                      • Canal de denúncies


                                      • Reunions comercials
                                      • Actes anuals                    Els franquiciats puntuen amb un 7,38
                        FRANQUICIATS                                    sobre 10 el servici de vendes i logística de
                                      • Canal de denúncies              l’organització, mantenint la valoració.
                                      • www.consum.es i xarxes socials


                                      • Junta triennal de socis
                                      • Revista bimestral Entrenosotros
                                      • E-mailing mensual personalitzat
                                      • Extracte i xec regal
                                      • Informació en tendes            La valoració dels clients se situa dos punts
                       SOCIS CLIENTS I   • Espais radiofònics setmanals  percentuals per damunt de la competència
                          CLIENTS                                       quant a percepció positiva en un estudi
                                      • Cartelleria i megafonia en tenda  independent.
                                      • Fullets comercials mensuals
                                      • Escolta Activa
                                      • Canal de denúncies
                                      • www.consum.es monconsum i xarxes


                                      • Reunions comercials             Consum ocupa el 2n lloc del rànquing
                        PROVEÏDORS I   • Actes anuals                   comercial de les 19 empreses de distribució
                         CREDITORS    • Canal de denúncies              valorades per els fabricants, fet en 2017 per
                                      • www.consum.es i xarxes          una entitat independent.

                                      • Firma de convenis i col·laboracions
                       ENTITATS DE LA   • Actes anuals                  100% de participació en les convocatòries
                          SOCIETAT    • Canal de denúncies              de Consum.
                                      • www.consum.es i xarxes socials




                  Consum ha elaborat la Memòria de Sostenibilitat 2017 a   grups d’interés i més impacte sobre l’estratègia de Consum.
                  partir de l’estàndard voluntari d’elaboració de memòries   Amb este objectiu s’ha dut a terme un procés de participació
                  de sostenibilitat més estés en l’àmbit internacional entre   amb els grups d’interés, en el qual s’identifiquen les seues
                  les empreses, el Global Reporting Initiative (GRI), i enguany   percepcions, expectatives i necessitats d’informació a través
                  per primera vegada en la seua última versió Estàndards.   d’enquestes i panels. Els temes materials de sostenibilitat que
                  D’acord amb els Principis d’esta guia, s’identifiquen els   configuren l’Estratègia de Responsabilitat Social de Consum
                  temes materials amb més influència sobre les decisions dels   s’arrepleguen en la matriu de materialitat:



        14
   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21