Page 18 - Memoria 2018
P. 18

COMPROMÍS AMB EL   BON GOVERN  Per a l’elaboració de la Memòria de Sostenibilitat 2018   Consum i influència en els grups d’interés. Estos temes es




               d’acord amb els Estàndards de Global Reporting Initiative
                                                               dividixen en sis categories principals i configuren la base
               (GRI), es va portar a terme un procés de participació amb
               els grups d’interés prioritaris de la Cooperativa en 2017.   de l’Estratègia de Responsabilitat Social de la Cooperativa.
                                                               També es van identificar 5 altres temes emergents amb po-
               Per mitjà d’enquestes i panels fets amb tots els grups, es   tencial de desenvolupament en el futur.
               van identificar els 25 temes materials amb més impacte en



                MATRIU DE MATERIALITAT

          100%


                                                                               QUALITAT DE PRODUCTE


                                                                          SALUT LABORAL


                                                                            SERVICI I ATENCIÓ AL CLIENT
                                                         AIGUA

                                 MALBARATAMENT ALIMENTARI
                                                                    INFORMACIÓ AL CONSUMIDOR
                                         IGUALTAT I CONCILIACIÓ

                           RESIDUS               CAPACITAT D’ELECCIÓ            ÈTICA I COMPLIMENT
                                                                ESTABILITAT LABORAL
                                                                                          FORMACIÓ
            INFLUÈNCIA EN  ELS GRUPS D’INTERÉS  CONSUM RESPONSABLE  EMISSIONS       REMUNERACIÓ
                               ALIANCES
                               CADENA AGROALIMENTÀRIA
                                                                      AVANTATGES I DESCOMPTES

                                                                  ENERGIA


                                 ACCIÓ SOCIAL
                                                                               CREIXEMENT
                                                     PARTICIPACIÓ
                 PRODUCTE SOSTENIBLE

                                                      ENVASOS             INNOVACIÓ
                   SOROLLS I MOLÈSTIES
                                                                        COMUNICACIO
                          FRANQUÍCIES

                         EMERGENT                                          ESTRATÈGIC
                                                                                                       100%
                                                IMPACTE EN CONSUM

                  Compromís amb el bon govern
                  Compromís amb un model de negoci sostenible

                  Compromís amb el talent
                  Compromís amb l’experiència de client

                  Compromís amb l’entorn
                  Compromís amb la societat


           16
   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22   23