Page 21 - Memoria 2018
P. 21
COMPROMÍS AMB EL
Millora de la informació nutricional, nous fil-
Codis BIDI en etiquetatge de marca pròpia BON GOVERN
15. Informar i assessorar el consumidor tres amb necessitats nutricionals en la tenda
per a ampliar la informació nutricional.
online i renovació del Planificador.
246.571 processos d’atenció als clients i
16. Atendre i donar solucions a les ne- 17.633 participants en sessions de cocreació Nous estudis amb clients preobertures.
cessitats dels socis i clients
de productes.
17. Desenvolupar productes i servicis 100 nous carros-cistella per a persones amb Pilot de compra assistida amb el CERMI i incor-
per a tots mobilitat reduïda. poració de carros-cistella.
40,7 milions d’euros entregats a clients 42 milions entregats a clients en xecs des-
18. Oferir els millors descomptes i les en xecs descompte i nou descompte compte i nous avisos personalitzats sobre ofer-
millors ofertes personalitzades
personalitzat “Els meus Preferits”. tes en productes preferits.
100% de proveïdors de marca pròpia
19. Comercialitzar productes de màxi- certificats de seguretat alimentària i 10.985 Implantació d’un sistema de seguretat alimen-
ma qualitat a preus competitius tària en instal·lacions pròpies.
controls efectuats a productes.
20. Fomentar una comunicació trans- 4t Dia de les Persones amb motiu de la Trobades #Decirhaciendo per a debatre sobre
parent i veraç igualtat de gènere. temes de responsabilitat social.
Conveni amb AESAN per a la reducció de sucre,
Reformulació de 27 referències amb criteris
21. Fomentar el consum de productes saludables i ampliació de 26 referències en sal i greixos saturats dins de l’Estratègia NAOS.
saludables i sostenibles Ampliació de referències de pesca sostenible i
la gamma Consum ECO, amb un total de 56.
benestar animal.
COMPROMÍS AMB L’ENTORN
100% d’electricitat consumida d’origen renova-
22. Apostar per l’eficiència energètica 100% d’il·luminació LED en supermercats.
ble i pilot de panells solars en tenda.
23. Fer un ús responsable de l’aigua 84 noves aixetes temporitzades. 75 noves aixetes temporitzades.
15 noves instal·lacions de refrigeració natural amb
Substitució del 100% del gas R404. Refrige-
24. Reduir les emissions a l’atmosfera CO₂ i renovació de la climatització en 30 centres.
rants naturals amb CO₂ en 65 tendes.
Reducció del 5% de la petjada de carboni.
25. Impulsar l’economia circular dels re- 100% de residus de plataformes i seus valo- Certificació del programa Abocament Zero en
sidus ritzats en Abocament Zero plataformes per AENOR.
25 noves màquines de descàrrega contrape-
26. Reduir sorolls i molèsties a les ciutats 56 mesures de reducció acústica implanta- sada amb rodes de goma i 1.000 carros de
des. 19 tendes amb distribució nocturna.
plàstic.
27. Utilitzar materials amb menys im- Llançament de bosses de compra de paper en Noves referències a granel i gamma de rebut-
pacte ambiental tenda i compra online. jables biodegradable.
COMPROMÍS AMB LA SOCIETAT
28. Gestionar de forma solidària l’exce- 6.600 tones d’aliments donats per a assistir a Pla de millora contínua del Programa Profit en
dent de producte 58.000 persones. tendes i entitats socials.
Patrocinis i col·laboracions socials per valor
29. Implicar-se a fons en la societat Política de patrocinis i col·laboracions socials.
de 297.687 euros.
30. Formar en alimentació i consum res- 13a edició del Concurs de Contes del Dia Nous jocs i continguts descarregables en el
ponsable Mundial del Consumidor. portal formatiu Team Consum
19