Page 21 - Memoria 2018
P. 21

COMPROMÍS AMB EL



                                                                            Millora de la informació nutricional, nous fil-
                                             Codis BIDI en etiquetatge de marca pròpia                                 BON GOVERN
                15. Informar i assessorar el consumidor                     tres amb necessitats nutricionals en la tenda
                                             per a ampliar la informació nutricional.
                                                                            online i renovació del Planificador.
                                             246.571 processos d’atenció als clients i
                16. Atendre i donar solucions a les ne-  17.633 participants en sessions de cocreació  Nous estudis amb clients preobertures.
                cessitats dels socis i clients
                                             de productes.
                17. Desenvolupar productes i servicis  100 nous carros-cistella per a persones amb  Pilot de compra assistida amb el CERMI i incor-
                per a tots                   mobilitat reduïda.             poració de carros-cistella.

                                             40,7 milions d’euros entregats a  clients  42  milions  entregats a   clients en xecs  des-
                18. Oferir els millors descomptes i les   en xecs descompte i nou descompte  compte i nous avisos personalitzats sobre ofer-
                millors ofertes personalitzades
                                             personalitzat “Els meus Preferits”.  tes en productes preferits.

                                             100% de proveïdors de marca pròpia
                19. Comercialitzar productes de màxi-  certificats de seguretat alimentària i 10.985   Implantació d’un sistema de seguretat alimen-
                ma qualitat a preus competitius                             tària en instal·lacions pròpies.
                                             controls efectuats a productes.

                20. Fomentar una comunicació trans- 4t Dia de les Persones amb motiu de la  Trobades #Decirhaciendo per a debatre sobre
                parent i veraç               igualtat de gènere.            temes de responsabilitat social.

                                                                            Conveni amb AESAN per a la reducció de sucre,
                                             Reformulació de 27 referències amb criteris
                21. Fomentar el consum de productes   saludables i ampliació de 26 referències en   sal i greixos saturats dins de l’Estratègia NAOS.
                saludables i sostenibles                                    Ampliació de referències de pesca sostenible i
                                             la gamma Consum ECO, amb un total de 56.
                                                                            benestar animal.



                COMPROMÍS AMB L’ENTORN

                                                                            100% d’electricitat consumida d’origen renova-
                22. Apostar per l’eficiència energètica  100% d’il·luminació LED en supermercats.
                                                                            ble i pilot de panells solars en tenda.
                23. Fer un ús responsable de l’aigua  84 noves aixetes temporitzades.  75 noves aixetes temporitzades.

                                                                            15 noves instal·lacions de refrigeració natural amb
                                             Substitució del 100% del gas R404. Refrige-
                24. Reduir les emissions a l’atmosfera                      CO₂ i renovació de la climatització en 30 centres.
                                             rants naturals amb CO₂ en 65 tendes.
                                                                            Reducció del 5% de la petjada de carboni.
                25. Impulsar l’economia circular dels re- 100% de residus de plataformes i seus valo- Certificació del programa Abocament Zero en
                sidus                        ritzats en Abocament Zero      plataformes per AENOR.

                                                                            25 noves màquines de descàrrega contrape-
                26. Reduir sorolls i molèsties a les ciutats  56 mesures de reducció acústica implanta-  sada amb rodes de goma i 1.000 carros de
                                             des. 19 tendes amb distribució nocturna.
                                                                            plàstic.
                27. Utilitzar materials amb menys im- Llançament de bosses de compra de paper en  Noves referències a granel i gamma de rebut-
                pacte ambiental              tenda i compra online.         jables biodegradable.



                COMPROMÍS AMB LA SOCIETAT
                28. Gestionar de forma solidària l’exce- 6.600 tones d’aliments donats per a assistir a  Pla de millora contínua del Programa Profit en
                dent de producte             58.000 persones.               tendes i entitats socials.
                                             Patrocinis i col·laboracions socials per valor
                29. Implicar-se a fons en la societat                       Política de patrocinis i col·laboracions socials.
                                             de 297.687 euros.
                30. Formar en alimentació i consum res- 13a  edició  del  Concurs  de  Contes  del Dia  Nous jocs i continguts descarregables en el
                ponsable                     Mundial del Consumidor.        portal formatiu Team Consum


                                                                                                             19
   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26