Page 25 - Memoria 2018
P. 25

COMPROMÍS AMB EL



                               CONSUM DISPOSA D’UN CODI D’ÈTICA I CONDUCTA I UN CANAL DE DENÚNCIES PER A FACILITAR     BON GOVERN
                               ASSESSORAMENT A TOTA L’ORGANITZACIÓ.






                     Director General                          Consum disposa des de 2012 d’un Codi de Bon Govern i des de
                     Juan Luis Durich Esteras                  l’exercici 2017 d’un Codi d’Ètica i Conducta, elaborats per la Direc-
                                                               ció i aprovats pel Consell Rector. Estos Codis marquen les pautes
                     Direcció d’Administració                  d’actuació íntegres per als treballadors de la Cooperativa i les
                     Mª Isabel Moreno Gil                      seues relacions amb els grups d’interés. Estan disponibles en la

                                                               pàgina web de Consum perquè tots els puguen conéixer.
                     Direcció de Desenvolupament
                     Javier Vidal Pastor
                                                               D’altra banda, en l’enquesta de clima laboral elaborada en 2018,
                     Direcció Financera i de TIC               el 72,3% dels participants van afirmar que coneixien el Codi Ètic
                     Amadeo Ferrer Bayarri                     de la Cooperativa, mentre que el 75% van valorar com a “Bé o
                                                               Molt bé” el comportament ètic de la Cooperativa. El Codi d’Ètica
                     Direcció de Gestió de Tendes              i Conducta de l’organització es trasllada també als proveïdors a
                     Antonio Rodríguez Lázaro
                                                               través d’una clàusula en els seus contractes. En 2018 s’han revisat
                     Direcció de Personal                      i inclòs en els contractes d’un total de 630 proveïdors, xifra que
                     Evarist Casany Casany                     representa un 63,2% del total.

                     Direcció de Relacions Externes            Així mateix, la Cooperativa també disposa en la seua pàgina
                     Francisco Javier Quiles Bodí
                                                               web d’un Canal de Denúncies per a la comunicació confidencial
                     Direcció de Soci-Client i Màrqueting      de qualsevol conducta no ètica, a més d’un Comité d’Ètica i un
                     Manuel García Álvarez                     d’Oficial de compliment, encarregats de tramitar estes denún-
                                                               cies i facilitar assessorament ètic i jurídic a tots els membres de
                     Direcció de Vendes i Logística de         l’organització. En 2018 s’han presentat 20 denúncies a través
                     Sec i No Alimentació                      d’este canal, de les quals, després de l’anàlisi conseqüent, se’n va
                     Agustín Delicado Núñez
                                                               admetre una a tràmit, en la qual finalment es va desestimar que
                     Direcció de Vendes i Logística de Frescos i   hi haguera corrupció. La resta de comunicacions es van derivar als
                     Refrigerats                               canals oportuns d’atenció al client o al Comité Social.
                     Lourdes Brugera Moreno























                  Consell de Direcció.






                                                                                                             23
   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30