Page 107 - Memoria 2019
P. 107

COOPERATIVA ÉS COMPROMETRE’NS AMB ELS ALTRES



















                                               PROJECTES EXTERNS



                                               Consum impulsa projectes a partir de les col·laboracions estratègiques que
                                               manté amb els seus grups d’interés. Entre els principals projectes externs
                                               duts a terme en 2019 destaquen els següents:




                                               Càtedra Consum-UPV: la Cooperativa ha renovat tres anys més
                                               la col·laboració amb la Universitat Politècnica de València. Entre altres
                                               objectius, s’investigarà la percepció del consumidor sobre la qualitat   107
                                               de l’oferta de fruites i verdures per a seleccionar-les en el seu moment
                                               òptim. S’ha dut a terme un panel de tast i una anàlisi instrumental dels
                                               productes que es completaran amb un estudi de neuromàrqueting. En
                                               la càtedra, creada en 2007, participen alumnes i professors de tres
                                               departaments de la UPV amb l’objectiu de millorar els processos de
                                               producció i comercialització mitjançant activitats d’investigació, for-  MEMÒRIA DE SOSTENIBILITAT 2019
                                               mació i divulgació. Durant estos 12 anys la càtedra ha convocat be-
                                               ques per a premis de final de grau, màster i millors idees comercials,
                                               en concret 40 l’any 2019, i ha organitzat conferències i oferit pràcti-
                                               ques en empresa.

                                               Programa  d’Alta  Direcció  San  Telmo:  en la 4a edició han
                                               participat 54 persones de la cadena de comandament dels diferents
                                               departaments de la Cooperativa. L’objectiu del programa és desenvo-
                                               lupar, enfortir i potenciar les seues competències, adquirint experièn-
                                               cies interfuncionals en les àrees de transformació digital, presa de de-
                                               cisions, orientació al client, lideratge, desenvolupament de persones i
                                               habilitats directives.

                                               Punts de recàrrega de cotxes elèctrics: Consum i Endesa
                                               X s’han unit per instal·lar 110 punts de recàrrega en 55 aparcaments
                                               de supermercats Consum. Comptaran amb electricitat generada per
                                               energia de fonts 100% renovables. Consum es convertix així en la
                                               primera cadena de supermercats espanyola a implementar una àmplia
                                               xarxa de punts de recàrrega d’accés públic i a oferir als seus clients
                                               este nou servici.

                                               Feeding  the  World:  en  col·laboració  amb Agrifood,  Consum
                                               col·labora amb este projecte amb el propòsit d’ajudar a crear solucions
                                               sostenibles que permeten alimentar la població mundial mitjançant la
                                               innovació.
   102   103   104   105   106   107   108   109   110   111   112