Page 102 - Memoria 2019
P. 102

06




























               VENDES SOCIALS


               El Programa de Vendes Socials de Consum va nàixer   permet als seus usuaris pagar en caixa de manera
               amb l’objectiu d’oferir un servici de subministrament   semblant a qualsevol targeta de pagament i que, a
   102         de vals i targetes solidàries a entitats i ajuntaments   més, es pot recarregar automàticament en els termi-
               per a poder distribuir les seues ajudes socials entre   nis i els imports que definixen les entitats. En 2019
     MEMÒRIA DE SOSTENIBILITAT 2019  per  a  adquirir  productes  destinats  a  cobrir  les  ne-  clou el subministrament de productes a economats
               les  persones  beneficiàries.  Estos  vals  són  bescan-
                                                               es van fer vendes socials per un valor superior a 2,2
               viables en qualsevol supermercat Consum o Charter
                                                               milions  d’euros.  Dins  d’este  programa  també  s’in-
                                                               socials. En este sentit, les vendes a economats han
               cessitats bàsiques d’alimentació i higiene. Consum
               també disposa d’una targeta moneder solidària que
                                                               sigut de 309.890 euros.

               COL·LABORACIONS SOCIALS I PATROCINIS

               Com  a  empresa  d’economia  social,  Consum  té  un   Sostenible (ODS) i donen suport a causes enfocades
               compromís amb els reptes socials del seu entorn, i   principalment a la reducció de la pobresa i la fam, la
               una vinculació amb les comunitats locals de les re-  investigació sanitària i la igualtat d’oportunitats de
               gions on es troba present. En 2019 la Cooperativa   les persones amb discapacitat. En 2019 s’han fet un
               va aprovar la seua Política de Col·laboracions Socials   total de 457 col·laboracions socials amb una inversió
               i Patrocinis, en la qual es definixen estes dos grans   de 107.651 euros i un impacte que s’estima que ha
               línies d’actuació social.                       arribat a 194.436 persones.

               Consum presta suport a entitats socials mitjançant   D’altra banda, com a part activa de les comunitats
               aportacions dineràries o en productes per al des-  on desenvolupa la seua activitat, Consum tam-
               envolupament d’activitats i projectes d’acció social   bé patrocina activitats culturals i socials d’interés
               que generen un impacte positiu en les àrees on està   públic. En l’exercici 2019 s’han fet col·laboracions
               implantada  la  cooperativa. Les col·laboracions es-  socials  i  patrocinis  per  un  valor  total  agregat  de
               tan vinculades als Objectius del Desenvolupament   333.085 euros.



                INVERSIÓ EN COL·LABORACIONS SOCIALS


                                                       EVOLUCIÓ


                                                        101.698               107.651
                                  64.716




                                  2017                    2018                    2019
   97   98   99   100   101   102   103   104   105   106   107