Page 112 - Memoria 2019
P. 112

07



               TÈCNIQUES DE MESURAMENT



               CConsum S. Coop. és l’única entitat inclosa en els   biodiversitat i el respecte dels drets humans. No hi ha
               informes  d’informació  financera  i  no  financera.  La   hagut reexpressions d’informació respecte d’informes
               informació sobre el procés dut a terme per a definir   anteriors  ni  canvis  significatius  en  els  períodes  de
               els continguts que s’inclouen en la Memòria de Sos-  l’objecte de l’informe, ni en la llista de temes materials
               tenibilitat 2019 s’arreplega en l’Informe d’identificació   i cobertures. La Memòria de Sostenibilitat de Consum
               de temes materials 2019. S’identifiquen com a temes   té caràcter anual, i esta correspon a l’exercici econò-
               materials totes les qüestions que s’arrepleguen en la   mic 2019 (de l’1 de febrer de 2019 al 31 de gener
               Llei  11/2018,  d’informació  no  financera  i  diversitat,   de 2020), agafant el testimoni de l’última Memòria de
               a excepció de les vinculades amb la protecció de la   Sostenibilitat 2018 publicada al maig de 2019.



               INDICADORS DE SOSTENIBILITAT



                ÍNDEX DE CONTINGUTS GRI

                GRI 102: CONTINGUTS GENERALS 2016
   112
                Estàndard GRI CONTINGUT                NÚMEROS DE PÀGINA O URL            OMISSIÓ     V.Ext.
     MEMÒRIA DE SOSTENIBILITAT 2019  102-2 Activitats, marques, productes i   Tots els productes que comercialitza Consum s’ajusten
                PERFIL DE L’ORGANITZACIÓ
                                                       124
                         102-1 Nom de l’organització
                         servicis
                                                       a la normativa vigent aplicable. 12, 66, 68
                                                       124
                         102-3 Ubicació de la seu
                                                       12
                         102-4 Ubicació de les operacions
                                                       13
                         102-5 Propietat i forma jurídica
                         102-6 Mercats servits
                                                       12, 30
                                                       Les vendes netes ascendixen a 2.727.723.688 euros.
                         102-7 Volum de l’organització
                                                       28, 30, 32, 36, 44, 68
                                                       No hi ha treballadors externs que facen activitats
                                                       significatives de Consum. Les activitats que duen a
                                                       terme de manera regular els treballadors externs es
                         2-8 Informació sobre empleats i altres   limiten a servicis d’informàtica, neteja i seguretat.
                         treballadors                  Durant la campanya d’estiu en zones turístiques es
                                                       produïxen variacions significatives de la plantilla per la
                                                       contractació temporal de personal de reforç. Les dades
                                                       s’expressen com a cens de personal. 44
                         102-9 Cadena de subministrament  34, 36
                         102-10 Canvis significatius en l’organització   No hi ha hagut canvis significatius en l’estructura del
                                                       capital social ni en la cadena de subministrament.
                         i la seua cadena de subministrament  30, 32, 36
                         102-11 Principi o enfocament de precaució  68
                         102-12 Iniciatives externes   103
                         102-13 Afiliació a associacions  103
                ESTRATÈGIA
                         102-14 Declaració d’alts executius   8, 10
                         responsables de la presa de decisions
                         102-15 Impactes, riscos i oportunitats
                         principals                    10
                ÈTICA I INTEGRITAT
                                                       Els principis que regixen les normes de conducta
                                                       de l’organització i les seues relacions amb els grups
                                                       d’interés s’arrepleguen en els Estatuts Socials, el
                         102-16 Valors, principis, estàndards i   Reglament de Règim Intern per a Socis Treballadors i
                                                       els acords de l’Assemblea General i Consell Rector. Els
                         normes de conducta            codis han sigut elaborats per la Direcció i aprovats pel
                                                       Consell Rector, i es troben disponibles públicament en
                                                       la pàgina web de Consum en espanyol, català, valencià
                                                       i anglés. 13, 14, 16, 23
                         102-17 Mecanismes d’assessorament i   23
                         preocupacions ètiques

               (102-55, 102-45, 102-46, 102-48, 102-49, 102-50, 102-51, 102-52))
   107   108   109   110   111   112   113   114   115   116   117