Page 112 - Memoria 2019
P. 112
07
TÈCNIQUES DE MESURAMENT
CConsum S. Coop. és l’única entitat inclosa en els biodiversitat i el respecte dels drets humans. No hi ha
informes d’informació financera i no financera. La hagut reexpressions d’informació respecte d’informes
informació sobre el procés dut a terme per a definir anteriors ni canvis significatius en els períodes de
els continguts que s’inclouen en la Memòria de Sos- l’objecte de l’informe, ni en la llista de temes materials
tenibilitat 2019 s’arreplega en l’Informe d’identificació i cobertures. La Memòria de Sostenibilitat de Consum
de temes materials 2019. S’identifiquen com a temes té caràcter anual, i esta correspon a l’exercici econò-
materials totes les qüestions que s’arrepleguen en la mic 2019 (de l’1 de febrer de 2019 al 31 de gener
Llei 11/2018, d’informació no financera i diversitat, de 2020), agafant el testimoni de l’última Memòria de
a excepció de les vinculades amb la protecció de la Sostenibilitat 2018 publicada al maig de 2019.
INDICADORS DE SOSTENIBILITAT
ÍNDEX DE CONTINGUTS GRI
GRI 102: CONTINGUTS GENERALS 2016
112
Estàndard GRI CONTINGUT NÚMEROS DE PÀGINA O URL OMISSIÓ V.Ext.
MEMÒRIA DE SOSTENIBILITAT 2019 102-2 Activitats, marques, productes i Tots els productes que comercialitza Consum s’ajusten
PERFIL DE L’ORGANITZACIÓ
124
102-1 Nom de l’organització
servicis
a la normativa vigent aplicable. 12, 66, 68
124
102-3 Ubicació de la seu
12
102-4 Ubicació de les operacions
13
102-5 Propietat i forma jurídica
102-6 Mercats servits
12, 30
Les vendes netes ascendixen a 2.727.723.688 euros.
102-7 Volum de l’organització
28, 30, 32, 36, 44, 68
No hi ha treballadors externs que facen activitats
significatives de Consum. Les activitats que duen a
terme de manera regular els treballadors externs es
2-8 Informació sobre empleats i altres limiten a servicis d’informàtica, neteja i seguretat.
treballadors Durant la campanya d’estiu en zones turístiques es
produïxen variacions significatives de la plantilla per la
contractació temporal de personal de reforç. Les dades
s’expressen com a cens de personal. 44
102-9 Cadena de subministrament 34, 36
102-10 Canvis significatius en l’organització No hi ha hagut canvis significatius en l’estructura del
capital social ni en la cadena de subministrament.
i la seua cadena de subministrament 30, 32, 36
102-11 Principi o enfocament de precaució 68
102-12 Iniciatives externes 103
102-13 Afiliació a associacions 103
ESTRATÈGIA
102-14 Declaració d’alts executius 8, 10
responsables de la presa de decisions
102-15 Impactes, riscos i oportunitats
principals 10
ÈTICA I INTEGRITAT
Els principis que regixen les normes de conducta
de l’organització i les seues relacions amb els grups
d’interés s’arrepleguen en els Estatuts Socials, el
102-16 Valors, principis, estàndards i Reglament de Règim Intern per a Socis Treballadors i
els acords de l’Assemblea General i Consell Rector. Els
normes de conducta codis han sigut elaborats per la Direcció i aprovats pel
Consell Rector, i es troben disponibles públicament en
la pàgina web de Consum en espanyol, català, valencià
i anglés. 13, 14, 16, 23
102-17 Mecanismes d’assessorament i 23
preocupacions ètiques
(102-55, 102-45, 102-46, 102-48, 102-49, 102-50, 102-51, 102-52))