Page 47 - Memoria 2019
P. 47

COOPERATIVA ÉS QUE ES TREBALLE A GUST



































               En 2019 s’ha fet una enquesta de compromís per a                                                    47
               tota la plantilla de la Cooperativa, que complementa
               l’enquesta de clima laboral, amb la intenció de co-
               néixer amb més detall què pensen els treballadors
               sobre  l’empresa  i  què  és  el  que  valoren  de  forma   72% 80%
               més positiva o negativa. El grau de compromís amb
               la Cooperativa ha obtingut una puntuació de 4,58 de                                                   MEMÒRIA DE SOSTENIBILITAT 2019
               mitjana sobre 5, fet que posa de manifest el positiu   DONES            JORNADA
               nivell de clima laboral, les oportunitats de creixement   EN PLANTILLA  COMPLETA
               i la identificació entre els valors de les persones i de
               l’organització.

               COMUNICACIÓ INTERNA                               39

               A començament d’any es va celebrar  l’esdeveni-
               ment “Gent Influencer”, on es va presentar la nova                ANYS
               app Gent Consum i totes les seues funcionalitats. Es
               tracta d’una xarxa social interna que permet que tota   EDAT MITJANA
               la plantilla estiga contínuament informada, dialogue,   EN PLANTILLA
               compartisca coneixement i aporte bones pràctiques.
               A més, permet que cada treballador accedisca a tota
               la seua informació laboral de manera individualitza-
               da, a documents d’interés, així com a altres funcio-
               nalitats útils tant personals com professionals.  PLANTILLA

               Al llarg de l’exercici 2019 es va concloure la campa-  Consum ha tancat l’exercici 2019 amb una plantilla
               nya de comunicació interna “Compartix el que som”   total de 16.031 treballadors. El 72% de la plantilla
               i es va iniciar la nova campanya “Som talent”, amb   són dones i la mitjana d’edat dels treballadors és de
               l’objectiu de reconéixer el talent dels treballadors de   39 anys. El 80% disposa d’un lloc de treball a jornada
               la Cooperativa, a més del seu esforç, compromís i   completa i el 95% de les persones que treballen en
               actitud de cada dia. Esta campanya continuarà acti-  Consum tenen una ocupació estable i són sòcies
               va durant el primer semestre de 2020. D’altra ban-  fixes o sòcies en període de prova.
               da, dins del procés de transformació digital, el BIS, la
               revista dels socis treballadors de Consum, passarà a
               editar-se en un format online que estarà disponible
               en la web www.comparteloquesomos.es. A més de
               reduir el consum de paper, el nou format guanyarà
               immediatesa en la comunicació de notícies d’actua-
               litat, amb publicacions contínues i amb l’enviament
               d’una newsletter mensual.
   42   43   44   45   46   47   48   49   50   51   52