Page 43 - Memoria 2019
P. 43
COOPERATIVA ÉS ACONSEGUIR EL BENEFICI COMÚ
43
MEMÒRIA DE SOSTENIBILITAT 2019
Cari Alfonso, directora de tenda
OFERIM LA MILLOR EXPERIÈNCIA DE COMPRA SENSE MOURE’S DE CASA
La tenda online de Consum va celebrar en 2019 el compte la frescor i la qualitat dels articles frescos
seu tercer aniversari, disponible ja en 131 pobla- i refrigerats. Tots els avantatges de comprar en el
cions de les províncies de València, Alacant, Caste- supermercat físic es mantenen en la tenda onli-
lló, Barcelona, Tarragona i Almeria. Amb una factu- ne de Consum, ja que el programa de fidelització
ració de vendes de 28,2 milions d’euros, un 51,8% Món Consum està vinculat completament amb
més que l’any anterior, la tenda online disposa de la plataforma, per la qual cosa es manté l’oferta
més de 9.000 articles, entre productes frescos al personalitzada de cada soci client i s’apliquen els
tall i en safata, així com a una àmplia varietat de mateixos descomptes i “Cheque-crece” que en el
marques que es preparen i envien des de 32 punts supermercat físic.
de venda. A més, es pot planificar tant el dia com
l’hora d’entrega de la compra online, triant en fran- L’ampliació a noves zones en 2019 ha suposat la
ges d’una hora. creació de 20 nous llocs de treball especialitzats
específics per a la preparació de les comandes i la
Per a garantir el millor servici, el personal espe- logística online. La Cooperativa té previst continuar
cialitzat selecciona tots els articles de la comanda, l’expansió de la seua tenda online a altres zones els
triant sempre el producte més adequat, tenint en pròxims mesos.
131 20 9.000
POBLACIONS AMB NOUS LLOCS DE REFERÈNCIES PRESENTS
SERVICI ONLINE TREBALL GENERATS PER EN LA TENDA ONLINE
LA TENDA ONLINE
(102-2)