Page 60 - Memoria 2019
P. 60
03
Consum va obrir en 2019, dins del portal web del informació sobre el funcionament societari i dels
treballador i en l’app Gent Consum, una aula virtual diferents departaments. Esta formació es comple-
anomenada “Campus Consum” en la qual s’inclouen menta amb una visita a la seu social i algunes de
diversos cursos online disponibles perquè els tre- les plataformes logístiques, amb la finalitat de donar
balladors puguen accedir de forma còmoda i adap- una visió més àmplia del funcionament de l’organit-
tada als seus horaris. Entre els cursos disponibles zació als nous treballadors.
s’inclouen la sensibilització en igualtat, gestió del
temps, comunicació, habilitats comercials, etc. La Cooperativa organitza programes de formació
multidisciplinàries per a millorar l’acompliment dels
Al llarg de l’any també es fan també jornades d’aco- treballadors en el seu lloc de treball, i també per a
llida per als nous treballadors. Durant una setmana oferir el millor servici als clients. Quant a la formació
60 reben formació sobre l’operatòria de gestió, servici al en economia social, el 7% de la plantilla va efectuar
client, salut laboral, seguretat alimentària, així com activitats de formació en esta matèria en 2019.
MEMÒRIA DE SOSTENIBILITAT 2019 PRINCIPALS PROGRAMES DE FORMACIÓ I ABAST PER SEXES TOTAL
Sexe
Hores
Hores
1,5%
Atenció al client Hores Home % plantilla 19.436 Dona % plantilla 24.166 % plantilla
1,7%
4.730
1,1%
Escola de Frescos 20.610 4,7% 104.440 9% 125.050 7,8%
Habilitats socials 12.948 2,9% 15.021 1,3% 27.968 1,7%
Inserció 52.164 11,8% 162.356 14% 214.520 13,4%
Monitoratges 12.138 2,7% 45.138 3,9% 57.276 3,6%
Prevenció 14.516 3,3% 22.319 1,9% 36.835 2,3%
Seguretat alimentària 9.339 2,1% 23.353 2% 32.692 2%
Cal destacar que la majoria de les ajudes que Con- presa. Durant l’any 2019 es va posar en marxa un
sum rep de part de les administracions públiques es nou model de competències en l’organització, lligat
destina a la formació professional i societària dels a l’objectiu estratègic de transformació digital. Així,
treballadors. La Cooperativa va rebre 940.491 € en el 86,1% de la plantilla va ser avaluada d’acord
concepte de subvencions, que va destinar principal- amb este nou sistema, format per competències
ment a cursos de formació als treballadors. genèriques i específiques en relació amb el seu
lloc de treball, i a partir dels seus resultats es van
En Consum es du a terme una avaluació de l’acom- proposar millores relacionades amb el seu acompli-
pliment professional per a tota la plantilla de l’em- ment professional.