Page 58 - Memoria 2019
P. 58

03





















               INVERTIR

               EN FORMACIÓ








    58         Amb l’objectiu de conéixer les necessitats de talent   partament de Personal s’encarrega posteriorment
               que tindrà la Cooperativa els pròxims anys, així com   de valorar els candidats que passen al Pla de Des-
     MEMÒRIA DE SOSTENIBILITAT 2019  mentar en 2019 un nou model proactiu de promoció   futur. D’esta manera, quan calga cobrir una vacant,
                                                               envolupament de Potencials, durant el qual rebran
               de trobar les persones dins de l’organització amb
                                                               formació en les competències que requeriran en el
               este talent i poder potenciar-lo, Consum va imple-
                                                               es proposarà als candidats més idonis perquè els
               interna mitjançant els Plans de Desenvolupament
               de Potencials.
                                                               responsables puguen prendre la millor decisió.
               Cada un d’estos plans es compon de diverses fases.
                                                               Els potencials no se seleccionen per a un lloc en con-
               En la primera fase es  van detectar les  necessitats
               organitzatives per als pròxims 3 anys de cada de-
                                                               cret, sinó per a un nivell organitzatiu, i així s’aposta
               partament, i, a continuació, el personal de coman-
               dament va proposar les persones dels seus equips
                                                               definit tres plans: futurs executius i caps d’àrea, fu-
                                                               turs caps d’unitat i futurs tècnics. Este nou model,
               amb potencial per a cobrir-les. Durant l’exercici, més   per la transversalitat dins de l’organització. S’han
               de 1.100 persones de la cadena de comandament   a més de ser proactiu, permet tindre més equitat i
               es van formar per a dur a terme este procés. El De-  objectivitat en la promoció interna.







               Maribel Muñoz i Mila Fernández
                                                               CONSUM HA INVERTIT
                                                               6,3 MILIONS D’EUROS
                                                               EN MATÈRIA DE
                                                               FORMACIÓ, XIFRA QUE
                                                               EQUIVAL A 397,83 € PER
                                                               TREBALLADOR.














               (201-4, 404-1, 404-2, 404-3, ES3-6)
   53   54   55   56   57   58   59   60   61   62   63