Page 133 - Memoria 2021
P. 133
20
Memòria de 21
sostenibilitad
Qüestions resultats materialitat riscos i polítiques i indicadors
diligència deguda
impactes
drets HuMans
aplicació de procediments de diligència deguda en matèria NO MATERIAL
de drets Humans
prevenció dels riscos de vulneració de drets Humans i, si és
el cas, mesures per a mitigar, gestionar i reparar possibles NO MATERIAL
abusos comesos
denúncies per casos de vulneració de drets humans NO MATERIAL
promoció i compliment de les disposicions dels convenis
fonamentals de l’organització internacional del treball NO MATERIAL
relacionades amb el respecte per la llibertat d’associació i
el dret a la negociació col·lectiva
eliminació de la discriminació en el treball i en l’ocupació MATERIAL IGUALTAT Polítiques de personal GRI 406-1
D’OPORTUNITATS
eliminació del treball forçós o obligatori NO MATERIAL
abolició efectiva del treball infantil NO MATERIAL
lluita contra la corruPció i el suborn
mesures adoptades per a previndre la corrupció i el suborn MATERIAL ÈTICA Codi d’Ètica GRI 102-16
i Conducta
GRI 102-17
EMPRESARIAL
mesures per a lluitar contra el blanqueig de capitals MATERIAL ÈTICA Codi d’Ètica GRI 102-16
GRI 102-17
i Conducta
EMPRESARIAL
GRI 102-13
aportacions a fundacions i entitats sense ànim de lucre MATERIAL ÈTICA Política de Donacions GRI 102-12
EMPRESARIAL
i Patrocinis
GRI 413-1
societat
coMProMisos de l’eMPresa aMb el desenVoluPaMent sostenible
impacte de l’activitat de la societat en l’ocupació i el MATERIAL DESENVOLUPAMENT Política de GRI 203-2
ECONÒMIC DE
desenvolupament local L’ENTORN Sostenibilitat GRI 413-1
impacte de l’activitat de la societat en les poblacions locals PRODUCTE DE Política de
i en el territori MATERIAL PROXIMITAT Sostenibilitat GRI 204-1
relacions mantingudes amb els actors de les comunitats MATERIAL RELACIONS Política de GRI 102-43 131
AMB GRUPS
locals i les modalitats del diàleg amb estos D’INTERÉS Sostenibilitat
accions d’associació o patrocini MATERIAL PROGRAMES Política de Donacions GRI 102-12
GRI 102-13
i Patrocinis
SOCIALS
GRI 413-1
subcontractació i ProVeïdors
inclusió en la política de compres de qüestions socials, MATERIAL RELACIONS Política de GRI 103
Enfocament
COMERCIALS EN
d’igualtat de gènere i ambientals LA CADENA Sostenibilitat de gestió
Consideració en les relacions amb proveïdors i RELACIONS GRI 103
subcontractistes de la seua responsabilitat social i MATERIAL COMERCIALS EN Política de Enfocament
ambiental LA CADENA Sostenibilitat de gestió
FRESCOR,
sistemes de supervisió i auditories i resultats d’estes QUALITAT I GRI 414-1
auditories MATERIAL SEGURETAT DEL Política de qualitat GRI 414-2
PRODUCTE
consuMidors
FRESCOR,
mesures per a la salut i la seguretat dels consumidors MATERIAL QUALITAT I Política de qualitat GRI 416-1
GRI 417-1
SEGURETAT DEL
PRODUCTE
QUALITAT
DEL SERVICI GRI 103
sistemes de reclamació MATERIAL AL CLIENT I Política de qualitat Enfocament
CANALS DE de gestió
RECLAMACIÓ
QUALITAT
DEL SERVICI
Queixes rebudes i la seua resolució MATERIAL AL CLIENT I Política de qualitat GRI 413-1
CANALS DE
RECLAMACIÓ
inforMació fiscal
Beneficis obtinguts país per país NO MATERIAL
Impostos sobre beneficis pagats NO MATERIAL
subvencions públiques rebudes NO MATERIAL