Esto es decir haciendo

Ajudar-te a estalviar

Adaptar-nos a les teues necessitats, pensar en la teua butxaca, oferir-te una atenció de qualitat i premiar-te la fidelitat és cooperativa.

Món Consum

Consum aposta per l’estalvi mitjançant el programa d’avantatges Món Consum, que té com a objectiu oferir la millor experiència al soci client. La participació en les vendes dels socis clients va superar el 77,5% en l’exercici 2023, fet que referma l’èxit del programa. A més, es van entregar descomptes en compres per valor de 60 milions d’euros mitjançant un total de 12,8 milions de xecs, vàlids per a ser bescanviats. I també es van entregar descomptes en compres per valor de 54,9 milions d’euros.

En 2023 es van sumar a la Cooperativa 330.573 nous socis clients, fins a arribar a un total de 4.528.611, xifra que evidencia la bona evolució del programa d’avantatges. Estes dades la situen ja com la Cooperativa espanyola amb el nombre més alt de socis consumidors.

Servici al client

El Model d’Excel·lència de Consum es basa en l’orientació dels treballadors cap al client com a “amfitrions”, que busquen oferir sempre el millor servici i producte fresc, i “assessors” orientats a les persones, és a dir, als companys dels seus equips de treball. Els Mestres de la Frescor s’encarreguen d’assessorar els clients en l’elecció de productes més frescos i de proximitat.

Una altra de les prioritats de Consum és atendre i oferir tota la informació i solucions al client si té qualsevol dubte o consulta. En 2023 es van atendre 307.896 processos d’atenció al client: amb un índex de satisfacció de 8,39 sobre 10, valorat pels mateixos usuaris.

Comunicació

Consum establix un diàleg fluid i recíproc amb els seus grups d’interés mitjançant els canals de comunicació, aplicant sempre els criteris de transparència i veracitat. La revista Entrenosotros, que s’oferix en exclusiva als socis clients de Consum, ha assolit una tirada de 1,8 milions d’exemplars i arriba a 300.000 domicilis.

Mitjançant els encontres #DecirHaciendo, Consum té com a objectiu valorar qüestions d’actualitat relacionades amb inquietuds socials relacionades amb la millora de l’entorn econòmic, social i ambiental. En 2023, es van fer tres encontres #DecirHaciendo, tots en format presencial i retransmesos de manera virtual: “La dona en la distribució: més enllà del vidre”, “Tancant el cercle: ens unix reduir, reciclar i reutilitzar” i “Conciliar és poder disfrutar de tot: junts prenem mesures per a avançar”.

És la nostra manera de treballar per un model d’empresa sostenible, centrat en les persones.
És demostrar amb fets allò que tantes vegades es queda només en paraules