Fomentar el consum saludable

01

Des de fa més de 20 anys, Consum desenvolupa programes de vida saludable amb el propòsit de generar hàbits d’alimentació i consum responsables, especialment entre els més joves. Les principals línies d’actuació són el portal web “Team Consum” i el programa PAIDO per a la prevenció del sobrepés i l’obesitat infantil. També destaca en aquest camp el Concurs del Dia Mundial del Consumidor, que en 2020 ha organitzat la seua primera edició en format de concurs de vídeos.

Gestionem l’excedent: Programa Profit

02

Durant l’any 2020 s’han donat més de 7.100 tones de productes per valor de 19,1 milions d’euros, que han permés donar assistència a prop de 50.000 persones. El compromís i l’esforç dels més de 1.000 voluntaris de 320 entitats que col·laboren amb el programa Profit, sumat a la labor dels treballadors de Consum, permet que estos aliments es puguen repartir diàriament entre les persones que més ho necessiten.

Efectuem patrocinis i col·laboracions amb finalitats socials

03

En l’any 2020, la crisi sanitària derivada de la COVID-19 ha generat un augment important de les sol·licituds d’ajuda per part de bancs d’aliments i menjadors socials, a les quals la Cooperativa ha respost amb la seua contribució social més gran fins al moment. En total s’han fet 1.106 col·laboracions socials amb una inversió de 387.437 euros. Algunes d’estes, com el Gran Recapte d’Aliments 2020, organitzat per la Federació Espanyola de Bancs d’Aliments, en format digital. Com a part activa de la comunitat local, Consum també ha continuat patrocinant també activitats culturals i socials d’interés públic. La Cooperativa ha fet col·laboracions d’acció social i patrocinis per un valor agregat de 560.916 euros, un 68% més que l’any anterior.

Treballem per construir un entorn millor

04

Consum està plenament integrada en el teixit social i industrial de les regions on es troba present. La participació de Consum en les associacions de què ha sigut membre en 2020 puja a 278 euros. 546 euros

És la nostra manera de treballar per un model d’empresa sostenible, centrat en les persones.
És demostrar amb fets allò que tantes vegades es queda només en paraules.
.