memòria de sostenibilitat 2012 - page 81

79
Un altre col·lectiu fonamental per a la Cooperativa són els franquiciats, emprenedors
que mitjançant l’ensenya Charter oferixen els productes i servicis de Consum a les po-
blacions i barris urbans que no disposen de població suficient per a la presència d’un
gran supermercat, però on és necessari una bona instal·lació a la seua mida per a fer
les compres diàries. Consum complix d’esta manera amb la seua missió social com a
Cooperativa: estar sempre prop del consumidor.
La marca Charter, estesa per tot l’arc mediterrani, se centra en poblacions mitjanes,
zones turístiques i barris urbans de les grans ciutats. El perfil d’estos establiments és
el d’un supermercat familiar, d’entre 200 i 500 m
2
de sala de venda.
Entre els valors que aporta Charter als seus franquiciats destaca una informació trans-
parent sobre la rendibilitat del negoci, la competitivitat en preus, les facilitats econòmi-
ques (quota d’entrada gratuïta, quota publicitària gratuïta, suport financer per a implan-
tació, etc.), a més de l’eficiència logística sense cost o el desenvolupament de sistemes
informàtics eficients.
Els clients de les franquícies Charter també es poden beneficiar de tots els descomptes
i les promocions que Consum efectua per mitjà del Programa de Fidelitat de la Coope-
rativa.
Franquiciats
Amb les franquícies
Charter, Consum
complix amb la seua
missió social com a
Cooperativa: estar
sempre prop del
consumidor.
1...,71,72,73,74,75,76,77,78,79,80 82,83,84,85,86,87,88,89,90,91,...120
Powered by FlippingBook