78
Pel que fa al producte Consum, la Cooperativa manté un alt nivell d’exigència respecte
a paràmetres de qualitat, disseny, competitivitat i satisfacció del client. En 2012 s’hi han
incorporat 364, xifra que representa un total de 1.705 referències de marca pròpia. Du-
rant este exercici s’han actualitzat més de 200 dissenys, fent un producte més atractiu
per al consumidor.
En 2012 s’ha estés la implantació del nou model de perfumeria a 30 supermercats i s’ha
continuat amb la incorporació de noves marques. En este marc, s’han efectuat 333 nous
dissenys entre noves incorporacions i redissenys de gamma que hi havia. Esta nova
secció incorpora cinc marques que identifiquen les diferents línies de producte: Consum
Kids per a infantil, Kyrey per a bellesa, OM Line per a masculí, Kaviva per a capil·lar i
Consum per a higiene.
La marca pròpia ha aconseguit una participació en valor del 20,6%, avanç que ha per-
més completar la presència de la marca en les categories bàsiques. Cal destacar que
tots els productes Consum informen, a més dels valors legals en nutrients -energia, su-
cres, greixos, greixos saturats, fibra i sal-, sobre els possibles al·lergògens del producte,
per a previndre les persones amb intoleràncies alimentàries.
RSE
PONSABILITAT SOCIAL