71
Programa d’avantatges per a socis-clients
(PR 5)
El Programa d’Interés de Consum també és un nexe d’unió important amb els socis-
clients. Cada soci rep mensualment a casa el seu xec descompte i l’extracte de la seua
compra, juntament amb el fullet comercial. Amés, com a complement, s’envien periòdi-
cament promocions personalitzades segons les seues preferències de compra.
La targeta de fidelització totalment gratuïta i també amb possibilitat de targeta de paga-
ment és la principal ferramenta del Programa d’Interés de Consum. Es pot sol·licitar en
qualsevol dels punts de venda i permet als socis acumular descomptes en les compres
fetes en Consum. També aplica descomptes al consum de combustible efectuat en les
més de 3.000 gasolineres del grup Solred. Els socis-clients també es poden beneficiar
de descomptes en paquets vacacionals.
En 2012, la participació en les vendes dels socis-clients ha superat el 75%. A més,
este col·lectiu s’ha beneficiat de descomptes en les compres per valor de 19,1 milions
d’euros, entregats en xecs descomptes, vàlids per a ser canviats en la compra de qual-
sevol tipus de producte als supermercats. Els descomptes s’han incrementat un 7,3%
en 2012, a través de descomptes addicionals, fet que reflectix la bona evolució del pro-
grama Entrenosotros, que adaptant-se als hàbits de compra de cada client, millora el
model de relació de l’organització amb els seus socis.
Els socis-clients també reben puntualment la revista “Consum EntreNosotros” als do-
micilis, a més d’informació amb la programació de les activitats de formació que, en
matèria de consum, es desenvolupen exclusivament per a ells.
En l’estudi de satisfacció dels socis-clients realitzat en 2012 sobre la satisfacció del pro-
grama d’interés, Consum ha obtingut una valoració de 7,82 en una escala de deu punts,
amb un augment de 0,8 punts sobre el nivell de satisfacció de l’any anterior.
A fi de millorar i adaptar-nos a les necessitats dels nostres socis-clients, en Consum
disposem de diversos mitjans per a conéixer el seu grau de satisfacció quant al producte
i el servici que els proporcionem.
El registre i la gestió de les incidències rebudes a través de l’Àrea d’Escolta Activa de
Consum ens permet disposar d’una informació completa facilitada pels socis-clients
amb les seues telefonades a este servici, i en este sentit, des de Consum s’establix un
sistema per a conéixer de forma directa la satisfacció dels nostres socis i clients.
En total s’han atés 184.923 telefonades corresponents a incidències detectades pels
nostres socis i clients al llarg de 2012, un 2,6% menys que l’any anterior.
En 2012 els socis-
clients han
rebut 19,1 milions
d'euros en xecs
descomptes.