memòria de sostenibilitat 2012 - page 74

Consum
_
Memòria de Sostenibilitat 2012
72
El nivell de satisfacció del servici prestat des de l’Àrea d’Escolta Activa a les telefonades
rebudes es mesura amb un estudi que ha tingut com a resultat 8 sobre 10, puntuació
que es manté com l’any anterior. El nostre objectiu és continuar realitzant este estudi
de satisfacció, analitzant resultats i millorant els aspectes que els nostres clients ens
demanen.
Amb l’objectiu de protegir les dades personals dels clients i socis-clients, Consum com-
plix els protocols de protecció de dades disposats en la Llei Orgànica de Protecció de
Dades de Caràcter Personal, tal com reflectix el resultat de l’auditoria biennal realitzada
en 2012. La sistemàtica es recull en el Document de Seguretat elaborat per la Coopera-
tiva, amb el control del seu responsable de seguretat. És important destacar l’absència
de reclamacions en relació amb la privacitat i la fuga de dades personals dels nostres
socis i socis-clients.
En el cas que es produïra una sanció per incompliment normatiu en relació amb el
subministrament i l’ús de productes i servicis, Consum assumix la responsabilitat que
es deriva d’este incompliment.
RSE
PONSABILITAT SOCIAL
126.813
Sol·licituds
132
Felicitacions
5.011
Reclamacions
480
Suggeriments
52.487
Consultes
Processos d’atenció al client
(PR 8)
1...,64,65,66,67,68,69,70,71,72,73 75,76,77,78,79,80,81,82,83,84,...120
Powered by FlippingBook