Consum
_
Memòria de Sostenibilitat 2012
68
La implicació dels socis i sòcies consumidors de Consum, igual com la seua participa-
ció en la seua activitat, és un dels trets diferencials de la Cooperativa. Els valors de Con-
sum es resumixen en l’afirmació “escoltar per a actuar com a empresa responsable”,
en què es posa de manifest el compromís d’atendre i integrar les seues necessitats en
la gestió de la Cooperativa.
En 2012 es van donar d’alta 243.904 clients com a nous socis consumidors, fins a acon-
seguir la xifra de 1.935.095 socis, una xifra molt elevada que posa de manifest el bon
funcionament del nostre model societari i comercial d’avantatges per al soci.
Els socis també participen en les accions formatives i informatives que la Cooperativa
promou per a ells. Consum, com a cooperativa de consumidors, també és una asso-
ciació de consumidors reconeguda legalment, i el seu objectiu social és promoure els
drets dels consumidors i fomentar hàbits de vida sans i saludables a través del seu pla
d’accions formatives i informatives, a les quals destina aproximadament el 10% dels
beneficis.
Evolució de socis-clients
RSE
PONSABILITAT SOCIAL
Altes
Altes
2011
2012
Baixes
Baixes
217.640
243.904
540
668
Els socis
consumidors
i clients
(ES 2.3)