Page 72 - Memòria de Sostenibilitat Consum 2016
P. 72
70
QUE BO TENIR LA
CLIENTS I SOCIS-CLIENTS
SATISFACCIÓ DE SENTIR-SE ESPECIAL!
El 2016, la participació en les vendes dels socis- A més, Món Consum també disposa d’una app
clients ha superat el 76%. A més, han gaudit de mòbil a través de la qual es poden bescanviar els
descomptes en les seves compres per valor de 30,1 xecs regal i els descomptes personalitzats, i també
milions d’euros, lliurats en un total de 7,3 milions consultar els “cheque-crece”, l’oferta mensual i la
de xecs-regal, vàlids per a ser bescanviats en la ubicació dels supermercats més pròxims a l’usuari.
compra de qualsevol producte.
Els descomptes han augmentat un 24,4% el 2016,
fet que posa de manifest la bona acceptació del
programa Món Consum, que amb la seva oferta 31,1
personalitzada millora el model de relació de milions d’euros
l’organització amb els seus socis. DESCOMPTES GAUDITS EN
COMPRES PELS
SOCIS-CLIENTS
PROCESSOS D’ATENCIÓ AL CLIENT
(G4-PR5)
164.796 72,3%
SOL·LICITUDS
56.584 24,8%
CONSULTES
3.918 1,7%
RECLAMACIONS
1.840 0,8%
SUGGERIMENTS
659 0,3%
ÍNDEX DE SATISFACCIÓ FELICITACIONS
9 (sobre 10)
En total s’han realitzat 227.797 processos d’atenció al reunions de grup, compres acompanyades, entrevistes,
client al llarg de 2016, un 3% més que l’any anterior. enquestes, entre d’altres, amb la finalitat de millorar
productes i serveis. Durant l’exercici passat hi van
Per atendre i donar solució a les necessitats dels participar un total 7.222 socis-clients i clients, que van
socis-clients, Consum compta amb la divisió de fer un total de 95 reunions de grup, en les quals es va
relacions amb clients i innovació, que s’encarrega poder testar la imatge de 684 productes de marca
d’organitzar dinàmiques de grup de diversos tipus: pròpia directament al punt de venda.