Page 72 - Memòria de Sostenibilitat Consum 2016
P. 72

70





                     QUE BO TENIR LA
      CLIENTS I SOCIS-CLIENTS
                     SATISFACCIÓ DE SENTIR-SE ESPECIAL!



                     El 2016, la participació en les vendes dels socis-  A més, Món Consum també disposa d’una app
                     clients ha superat el 76%. A més, han gaudit de   mòbil a través de la qual es poden bescanviar els
                     descomptes en les seves compres per valor de 30,1   xecs regal i els descomptes personalitzats, i també
                     milions d’euros, lliurats en un total de 7,3 milions   consultar els “cheque-crece”, l’oferta mensual i la
                     de xecs-regal, vàlids per a ser bescanviats en la   ubicació dels supermercats més pròxims a l’usuari.
                     compra de qualsevol producte.
                     Els descomptes han augmentat un 24,4% el 2016,
                     fet que posa de manifest la bona acceptació del
                     programa Món Consum, que amb la seva oferta                31,1
                     personalitzada millora el model de relació de              milions d’euros
                     l’organització amb els seus socis.                         DESCOMPTES GAUDITS EN
                                                                                COMPRES PELS
                                                                                SOCIS-CLIENTS


                     PROCESSOS D’ATENCIÓ AL CLIENT

                     (G4-PR5)
                                                                           164.796 72,3%
                                                                                 SOL·LICITUDS



                                                                           56.584 24,8%
                                                                                  CONSULTES

                                                                               3.918 1,7%
                                                                              RECLAMACIONS

                                                                               1.840 0,8%
                                                                               SUGGERIMENTS
                                                                                659 0,3%
                     ÍNDEX DE SATISFACCIÓ                                       FELICITACIONS

                     9 (sobre 10)









                     En total s’han realitzat 227.797 processos d’atenció al   reunions de grup, compres acompanyades, entrevistes,
                     client al llarg de 2016, un 3% més que l’any anterior.  enquestes, entre d’altres, amb la finalitat de millorar
                                                                  productes i serveis. Durant l’exercici passat hi van
                     Per atendre i donar solució a les necessitats dels   participar un total 7.222 socis-clients i clients, que van
                     socis-clients, Consum compta amb la divisió de   fer un total de 95 reunions de grup, en les quals es va
                     relacions amb clients i innovació, que s’encarrega   poder testar la imatge de 684 productes de marca
                     d’organitzar dinàmiques de grup de diversos tipus:   pròpia directament al punt de venda.
   67   68   69   70   71   72   73   74   75   76   77