Page 73 - Memòria de Sostenibilitat Consum 2016
P. 73

71





                                                                     ¡QUE BO TENIR RESPOSTA PER A LES
                                                                       NOVES TENDÈNCIES DE CONSUM!


             PRODUCTE





             (G4-4, G4-9,)                                                                                            CLIENTS I SOCIS-CLIENTS

            Consum ofereix un assortiment ampli i variat, adaptat   Respecte del producte Consum, es manté un alt nivell
            a les necessitats del client, on la innovació i les noves   d’exigència quant a qualitat, disseny i competitivitat. Així,
            tendències són objectiu d’incorporació en el mateix   destaquen la incorporació i modificació el 2016 de 335
            instant en què es detecten. Els socis i clients busquen   noves referències de marca pròpia, aconseguint un total
            varietat de productes i referències, i les poden trobar   de 1.732 productes, un 13,4% del total.
            pel suport determinant que des de la Cooperativa es fa
            cap a les marques. A més, Consum cobreix el segment   D’altra banda, la garantia de frescor és molt important
            de marca pròpia amb un assortiment que compleix   per a la Cooperativa. Es treballa per oferir sempre
            les expectatives de preu i qualitat que demanen els   productes al seu moment òptim de consum, prevalent
            clients. En aquest sentit, i amb l’objectiu de cobrir una   la qualitat i el producte de temporada. En aquesta
            necessitat de consum, al final de 2016 es va llançar la   línia, s’ha treballat per potenciar la imatge d’aquests
            nova gamma de productes ECO, que compta ja amb   productes, especialment en carnisseria i xarcuteria. A
            80 referències. Concretament, unes 30 corresponen a   més, els productes frescos han passat a formar part del
            producte fresc, fruites i hortalisses, disponibles en unes   programa de fidelitat a través de les ofertes “cheque-
            130 botigues, aproximadament, i 50 corresponen a   crece” i de les promocions monogràfiques.
            Alimentació i No Alimentació, presents en més de 400
            centres, de major o menor manera en funció de les   Destaca també que tots els productes Consum informen
            característiques de la botiga. Es preveu anar ampliant la   en l’etiquetatge dels valors legals en nutrients: energia,
            gamma durant l’exercici vinent.               sucres, greixos, greixos saturats, fibra i sal, així com dels
                                                          possibles al·lèrgens del producte, per a prevenir les
                                                          persones amb intoleràncies alimentàries.
                 ELS PRODUCTES FRESCOS
                  HAN PASSAT A FORMAR
                 PART DEL PROGRAMA DE
                FIDELITAT A TRAVÉS DE LES
                OFERTES “CHEQUE-CRECE”
                  I DE LES PROMOCIONS
                    MONOGRÀFIQUES.
   68   69   70   71   72   73   74   75   76   77   78