Page 73 - Memòria de Sostenibilitat Consum 2016
P. 73
71
¡QUE BO TENIR RESPOSTA PER A LES
NOVES TENDÈNCIES DE CONSUM!
PRODUCTE
(G4-4, G4-9,) CLIENTS I SOCIS-CLIENTS
Consum ofereix un assortiment ampli i variat, adaptat Respecte del producte Consum, es manté un alt nivell
a les necessitats del client, on la innovació i les noves d’exigència quant a qualitat, disseny i competitivitat. Així,
tendències són objectiu d’incorporació en el mateix destaquen la incorporació i modificació el 2016 de 335
instant en què es detecten. Els socis i clients busquen noves referències de marca pròpia, aconseguint un total
varietat de productes i referències, i les poden trobar de 1.732 productes, un 13,4% del total.
pel suport determinant que des de la Cooperativa es fa
cap a les marques. A més, Consum cobreix el segment D’altra banda, la garantia de frescor és molt important
de marca pròpia amb un assortiment que compleix per a la Cooperativa. Es treballa per oferir sempre
les expectatives de preu i qualitat que demanen els productes al seu moment òptim de consum, prevalent
clients. En aquest sentit, i amb l’objectiu de cobrir una la qualitat i el producte de temporada. En aquesta
necessitat de consum, al final de 2016 es va llançar la línia, s’ha treballat per potenciar la imatge d’aquests
nova gamma de productes ECO, que compta ja amb productes, especialment en carnisseria i xarcuteria. A
80 referències. Concretament, unes 30 corresponen a més, els productes frescos han passat a formar part del
producte fresc, fruites i hortalisses, disponibles en unes programa de fidelitat a través de les ofertes “cheque-
130 botigues, aproximadament, i 50 corresponen a crece” i de les promocions monogràfiques.
Alimentació i No Alimentació, presents en més de 400
centres, de major o menor manera en funció de les Destaca també que tots els productes Consum informen
característiques de la botiga. Es preveu anar ampliant la en l’etiquetatge dels valors legals en nutrients: energia,
gamma durant l’exercici vinent. sucres, greixos, greixos saturats, fibra i sal, així com dels
possibles al·lèrgens del producte, per a prevenir les
persones amb intoleràncies alimentàries.
ELS PRODUCTES FRESCOS
HAN PASSAT A FORMAR
PART DEL PROGRAMA DE
FIDELITAT A TRAVÉS DE LES
OFERTES “CHEQUE-CRECE”
I DE LES PROMOCIONS
MONOGRÀFIQUES.