Page 76 - Memòria de Sostenibilitat Consum 2016
P. 76
74
QUE BO TENIR I
CLIENTS I SOCIS-CLIENTS
OFERIR TOTES LES GARANTIES!
FASES DEL CICLE DE VIDA DEL
PRODUCTE
(G4-PR1)
El 98,5 % dels productes analitzats per comercialitzar-se sota la marca
DESENVOLUPAMENT DE
CONCEPTE DEL PRODUCTE pròpia compleixen criteris de qualitat definits amb proveïdors, la resta es
desestimen.
R+D Desenvolupades 93 rutes de millora de qualitat de productes amb proveïdors.
CERTIFICACIÓ El 91% dels proveïdors amb certificació en seguretat alimentària.
• Auditories i anàlisis preventives de producte: 1.303, amb una satisfacció
del 96,3%
FABRICACIÓ I PRODUCCIÓ
• Auditories sobre incidències de producte: 2.024, amb una satisfacció del
99,5%
Estudis de mercat i millora dels serveis a clients:
MÀRQUETING I PROMOCIÓ • Dissenys 2016: 684
• Test d’imatge/conceptual: participació de clients un 2,7% més.
• Control de recepció de productes a plataforma i botiga: 100%
• Control aleatori i reactiu de productes emmagatzemats de 1.042 referències.
EMMAGATZEMAMENT, • Processos de verificació i validació de temperatures en transport: 100%
DISTRIBUCIÓ • Certificació del sistema de gestió de la qualitat de plataformes de fres-
I SUBMINISTRAMENT cos, refrigerats i congelats: ISO 9001.
• Certificació de les Cartes de Servei de les Plataformes Logístiques de
Silla, Zona Franca de Barcelona i Múrcia.
Auditories pròpies de:
ÚS I SERVEI • Processos de control de cadena de fred al punt de venda 98,8%
• Seguretat alimentària al punt de venda: 100%
ELIMINACIÓ,
REUTILITZACIÓ O RECICLATGE Contractació de gestors autoritzats.