Page 76 - Memòria de Sostenibilitat Consum 2016
P. 76

74





                     QUE BO TENIR I
      CLIENTS I SOCIS-CLIENTS
                     OFERIR TOTES LES GARANTIES!


                     FASES DEL CICLE DE VIDA DEL


                     PRODUCTE


                     (G4-PR1)




                                                  El 98,5 % dels productes analitzats per comercialitzar-se sota la marca
                      DESENVOLUPAMENT DE
                      CONCEPTE DEL PRODUCTE       pròpia compleixen criteris de qualitat definits amb proveïdors, la resta es
                                                  desestimen.



                      R+D                         Desenvolupades 93 rutes de millora de qualitat de productes amb proveïdors.




                      CERTIFICACIÓ                El 91% dels proveïdors amb certificació en seguretat alimentària.





                                                  • Auditories i anàlisis preventives de producte: 1.303, amb una satisfacció
                                                  del 96,3%
                      FABRICACIÓ I PRODUCCIÓ
                                                  • Auditories sobre incidències de producte: 2.024, amb una satisfacció del
                                                  99,5%



                                                  Estudis de mercat i millora dels serveis a clients:
                      MÀRQUETING I PROMOCIÓ       • Dissenys 2016: 684
                                                  • Test d’imatge/conceptual: participació de clients un 2,7% més.



                                                  • Control de recepció de productes a plataforma i botiga: 100%
                                                  • Control aleatori i reactiu de productes emmagatzemats de 1.042 referències.
                      EMMAGATZEMAMENT,            • Processos de verificació i validació de temperatures en transport: 100%
                      DISTRIBUCIÓ                 • Certificació del sistema de gestió de la qualitat de plataformes de fres-
                      I SUBMINISTRAMENT           cos, refrigerats i congelats: ISO 9001.
                                                  • Certificació de les Cartes de Servei de les Plataformes Logístiques de
                                                  Silla, Zona Franca de Barcelona i Múrcia.


                                                  Auditories pròpies de:
                      ÚS I SERVEI                 • Processos de control de cadena de fred al punt de venda 98,8%
                                                  • Seguretat alimentària al punt de venda: 100%

                      ELIMINACIÓ,
                      REUTILITZACIÓ O RECICLATGE   Contractació de gestors autoritzats.
   71   72   73   74   75   76   77   78   79   80   81