Page 80 - Memòria de Sostenibilitat Consum 2016
P. 80

78





                     QUE BO TENIR CRITERI
      CLIENTS I SOCIS-CLIENTS
                     A L’HORA DE COMUNICAR!


                     ESPAIS DE RÀDIO



                     La Cooperativa col·labora quinzenalment en espais   Onda” d’Onda Cero València i “RAC Consumidors”
                     radiofònics emesos a “Ser Consumidor” de Radio   de RAC1, que es poden escoltar a la Comunitat
                     Valencia–Cadena SER i a “La Mañana” de COPE   Valenciana i Catalunya respectivament. També els
                     València, amb “Consum Entrenosotros”. A més, de   diumenges a “A vivir CV” de la cadena SER.
                     forma setmanal s’emeten els espais “Aquí en la

                     EL DIA DE LES PERSONES



                     Al novembre de 2016 Consum va celebrar per   Per celebrar-ho, el dia 9 de novembre es va obrir
                     segon any el “Dia de les Persones”. Amb el lema   la megafonia en directe per a tots els socis-clients
                     “Siguem més persones”, aquesta campanya global   i treballadors, en tots els centres de treball, perquè
                     de comunicació, feta per les persones per a ajudar   poguessin compartir aquells petits consells per a
                     els altres a millorar com a persones, va comptar amb   ser més bones persones.
                     la implicació de tota l’organització. El seu objectiu
                     principal era posar de manifest que les persones són   A través del microlloc seamosmaspersonas.consum.es
                     al centre de l’activitat de la Cooperativa.   es va habilitar la creació de cartells personalitzats amb
                                                                  missatges per a ser més bones persones, assolint una
                                                                  participació de 7.200 cartells. Entre tots ells es van sortejar
                                                                  2 carretons de compra valorats en 250 €, per al guanyador
                                                                  i per a qui ell triés, i a més Consum va donar 17.200 € a
                                                                  l’Associació Espanyola Contra el Càncer, escollida pel mateix
                                                                  guanyador. Amb tots els missatges recollits es va editar el
                                                                  “Llibre de les persones”, disponible en aquest microlloc.
                              AL NOVEMBRE DE 2016,
                             CONSUM VA CELEBRAR EL
                           “DIA DE LES PERSONES”, AMB
                             L’OBJECTIU DE POSAR DE
                           MANIFEST QUE LES PERSONES
                          SÓN AL CENTRE DE L’ACTIVITAT
                               DE LA COOPERATIVA.
   75   76   77   78   79   80   81   82   83   84   85