Page 80 - Memòria de Sostenibilitat Consum 2016
P. 80
78
QUE BO TENIR CRITERI
CLIENTS I SOCIS-CLIENTS
A L’HORA DE COMUNICAR!
ESPAIS DE RÀDIO
La Cooperativa col·labora quinzenalment en espais Onda” d’Onda Cero València i “RAC Consumidors”
radiofònics emesos a “Ser Consumidor” de Radio de RAC1, que es poden escoltar a la Comunitat
Valencia–Cadena SER i a “La Mañana” de COPE Valenciana i Catalunya respectivament. També els
València, amb “Consum Entrenosotros”. A més, de diumenges a “A vivir CV” de la cadena SER.
forma setmanal s’emeten els espais “Aquí en la
EL DIA DE LES PERSONES
Al novembre de 2016 Consum va celebrar per Per celebrar-ho, el dia 9 de novembre es va obrir
segon any el “Dia de les Persones”. Amb el lema la megafonia en directe per a tots els socis-clients
“Siguem més persones”, aquesta campanya global i treballadors, en tots els centres de treball, perquè
de comunicació, feta per les persones per a ajudar poguessin compartir aquells petits consells per a
els altres a millorar com a persones, va comptar amb ser més bones persones.
la implicació de tota l’organització. El seu objectiu
principal era posar de manifest que les persones són A través del microlloc seamosmaspersonas.consum.es
al centre de l’activitat de la Cooperativa. es va habilitar la creació de cartells personalitzats amb
missatges per a ser més bones persones, assolint una
participació de 7.200 cartells. Entre tots ells es van sortejar
2 carretons de compra valorats en 250 €, per al guanyador
i per a qui ell triés, i a més Consum va donar 17.200 € a
l’Associació Espanyola Contra el Càncer, escollida pel mateix
guanyador. Amb tots els missatges recollits es va editar el
“Llibre de les persones”, disponible en aquest microlloc.
AL NOVEMBRE DE 2016,
CONSUM VA CELEBRAR EL
“DIA DE LES PERSONES”, AMB
L’OBJECTIU DE POSAR DE
MANIFEST QUE LES PERSONES
SÓN AL CENTRE DE L’ACTIVITAT
DE LA COOPERATIVA.