Page 78 - Memòria de Sostenibilitat Consum 2016
P. 78
76
QUE BO TENIR CRITERI
CLIENTS I SOCIS-CLIENTS
A L’HORA DE COMUNICAR!
COMUNICACIÓ
RESPONSABLE
(ES3-5, ES4-4)
Comunicació responsable és sinònim de gestió CONSUM ESTABLEIX UN DIÀLEG FLUID AMB ELS
responsable. En aquest sentit, Consum estableix un SEUS GRUPS D’INTERÈS, APLICANT SEMPRE ELS
diàleg fluït amb els seus grups d’interès a través de CRITERIS DE TRANSPARÈNCIA I VERACITAT.
diversos canals de comunicació, aplicant sempre La Cooperativa també va llançar al juliol de 2016 el nou
els criteris de transparència i veracitat. Es tracta magazine digital Entrenosotros, un nou format de revista
d’un valor afegit que posa en valor les actuacions molt més visual i a l’abast de tothom, amb publicacions
de la Cooperativa en tots els seus àmbits. periòdiques de continguts sobre alimentació, consum,
benestar i estil de vida saludable.
Consum va renovar a l’octubre de 2016 la seva
web corporativa. Es tracta d’un portal molt clar i Per conèixer les opinions i necessitats dels clients,
intuïtiu que mostra d’una ullada tota la informació Consum posa a disposició canals de diverses xarxes
relativa a la Cooperativa. El nou portal compta socials (Facebook, Twitter, Instagram, YouTube, entre
amb accés directe a la botiga en línia , a més d’un d’altres) per respondre als seus dubtes en temps real,
potent cercador de botigues geolocalitzades, que oferir informació sobre novetats en productes i serveis i
ofereix informació sobre la ubicació, com arribar-hi, organitzar activitats, com ara concursos o participació en
telèfons, horaris, obertures en festius i, fins i tot, el enquestes, canals que contribueixen a crear una relació
fullet d’ofertes mensual corresponent a cada centre. de confiança amb la marca.
2016
Visites a www.consum.es @ 2.079.555 3,5%
Fans a Facebook 54.563 27,6%
Seguidors a Twitter 11.639 42,7%
Reproduccions a YouTube 422.776 12,3%
Seguidors a Instagram 4.841 172,4%
Interaccions totals en xarxes # 496.862 13,7%
A més, se segueix mantenint el format imprès 400.000 llars. Atenent al compromís de Consum
com a publicació bimestral, que s’ofereix en amb els socis de totes les regions on és present, la
exclusiva per als socis-clients de Consum. El Cooperativa edita els seus suports de comunicació
2016 s’ha aconseguit un tiratge de més de 2 en les llengües oficials d’aquestes regions: castellà,
milions d’exemplars, un 43,2% més, arribant a les valencià i català.