Page 78 - Memòria de Sostenibilitat Consum 2016
P. 78

76





                     QUE BO TENIR CRITERI
      CLIENTS I SOCIS-CLIENTS
                     A L’HORA DE COMUNICAR!

                     COMUNICACIÓ




                     RESPONSABLE






                     (ES3-5, ES4-4)
                     Comunicació responsable és sinònim de gestió   CONSUM ESTABLEIX UN DIÀLEG FLUID AMB ELS
                     responsable. En aquest sentit, Consum estableix un   SEUS GRUPS D’INTERÈS, APLICANT SEMPRE ELS
                     diàleg fluït amb els seus grups d’interès a través de   CRITERIS DE TRANSPARÈNCIA I VERACITAT.
                     diversos canals de comunicació, aplicant sempre   La Cooperativa també va llançar al juliol de 2016 el nou
                     els criteris de transparència i veracitat. Es tracta   magazine digital Entrenosotros, un nou format de revista
                     d’un valor afegit que posa en valor les actuacions   molt més visual i a l’abast de tothom, amb publicacions
                     de la Cooperativa en tots els seus àmbits.   periòdiques de continguts sobre alimentació, consum,
                                                                  benestar i estil de vida saludable.
                     Consum va renovar a l’octubre de 2016 la seva
                     web corporativa. Es tracta d’un portal molt clar i   Per conèixer les opinions i necessitats dels clients,
                     intuïtiu que mostra d’una ullada tota la informació   Consum posa a disposició canals de diverses xarxes
                     relativa a la Cooperativa. El nou portal compta   socials (Facebook, Twitter, Instagram, YouTube, entre
                     amb accés directe a la botiga en línia , a més d’un   d’altres) per respondre als seus dubtes en temps real,
                     potent cercador de botigues geolocalitzades, que   oferir informació sobre novetats en productes i serveis i
                     ofereix informació sobre la ubicació, com arribar-hi,   organitzar activitats, com ara concursos o participació en
                     telèfons, horaris, obertures en festius i, fins i tot, el   enquestes, canals que contribueixen a crear una relació
                     fullet d’ofertes mensual corresponent a cada centre.   de confiança amb la marca.


                                                               2016

                      Visites a www.consum.es             @    2.079.555       3,5%

                      Fans a Facebook                          54.563          27,6%

                      Seguidors a Twitter                      11.639          42,7%

                      Reproduccions a YouTube                  422.776         12,3%


                      Seguidors a Instagram                    4.841           172,4%

                      Interaccions totals en xarxes       #    496.862         13,7%


                     A més, se segueix mantenint el format imprès   400.000 llars. Atenent al compromís de Consum
                     com a publicació bimestral, que s’ofereix en   amb els socis de totes les regions on és present, la
                     exclusiva per als socis-clients de Consum. El   Cooperativa edita els seus suports de comunicació
                     2016 s’ha aconseguit un tiratge de més de 2   en les llengües oficials d’aquestes regions: castellà,
                     milions d’exemplars, un 43,2% més, arribant a les   valencià i català.
   73   74   75   76   77   78   79   80   81   82   83