Page 79 - Memòria de Sostenibilitat Consum 2016
P. 79

77











            RELACIÓ AMB ELS MITJANS DE


            COMUNICACIÓ                                                                                               CLIENTS I SOCIS-CLIENTS



            Durant l’exercici, la Cooperativa va informar de la seva   de comunicació l’any 2016, la majoria dels quals
            activitat a través de 60 notes de premsa oficials, que   provinents de canals en línia.
            van aconseguir un total de 3.000 impactes en mitjans
                                                                                            67%
                                                                                          INTERNET
                         60                                                                PREMSA
                                                                                            20%


                         NOTES DE PREMSA
                         OFICIALS                                                            9%
                         3.000                                                              RÀDIO
                                                                                              3%

                         IMPACTES EN MITJANS                                              AGÈNCIA
                         DE COMUNICACIÓ                                                       1%
                                                                                         TELEVISIÓ
            COMUNICACIÓ COMERCIAL



            Cada any, el Pla Publipromocional ordena l’activitat   El Comitè de Direcció Comercial és el responsable
            comercial-promocional de la Cooperativa. Aquest Pla   d’avaluar les accions comercials que du a terme
            és definit i aplicat pel Comitè de Direcció Comercial,   Consum, per garantir que els seus continguts no
            compost pels departaments de Soci-Client i   s’allunyin dels valors definits per la Cooperativa i que
            Màrqueting, Vendes i Logística i Gestió de Botigues. Els  tenen aplicació directa.
            recursos necessaris per a la seva execució es detallen
            en el Pla de Gestió anual.                   L’aplicació de cadascun dels valors a l’apartat
                                                         de Màrqueting Responsable es tradueix en les
            Els canals de comunicació comercial definits són: la   següents actuacions, que tenen com a base
            senyalística, la cartelleria i la megafonia del punt de   un ampli assortiment de la gamma, l’oferta
            venda; els fullets que s’envien de forma personalitzada   personalitzada i la venda assistida, compaginada
            als domicilis i de manera virtual; la publicitat als   amb l’autoservei com a aspectes bàsics del model
            mitjans de comunicació i xarxes socials; i les accions   comercial de la Cooperativa, atenent les demandes
            de màrqueting relacional.                    dels socis i clients:
                     ESCOLTAR                       APORTAR                  RESPONSABILITZAR-SE

             • Oferta des de la primera unitat.  • Programa Món Consum.   • Reducció de la cartelleria al
             • Oferta personalitzada per   • Validació del producte de     punt de venda.
               estils de vida.               marca pròpia.                • Megafonia centralitzada i
             • Participació en la configuració   • Servei de compra a domicili.  regionalitzada.
               de la gamma.                • Model de comunicació al punt   • Senyalització al punt de venta
                                             de venda.                     regionalitzada.
                                           • Activitats formatives digitals.
   74   75   76   77   78   79   80   81   82   83   84