Page 79 - Memòria de Sostenibilitat Consum 2016
P. 79
77
RELACIÓ AMB ELS MITJANS DE
COMUNICACIÓ CLIENTS I SOCIS-CLIENTS
Durant l’exercici, la Cooperativa va informar de la seva de comunicació l’any 2016, la majoria dels quals
activitat a través de 60 notes de premsa oficials, que provinents de canals en línia.
van aconseguir un total de 3.000 impactes en mitjans
67%
INTERNET
60 PREMSA
20%
NOTES DE PREMSA
OFICIALS 9%
3.000 RÀDIO
3%
IMPACTES EN MITJANS AGÈNCIA
DE COMUNICACIÓ 1%
TELEVISIÓ
COMUNICACIÓ COMERCIAL
Cada any, el Pla Publipromocional ordena l’activitat El Comitè de Direcció Comercial és el responsable
comercial-promocional de la Cooperativa. Aquest Pla d’avaluar les accions comercials que du a terme
és definit i aplicat pel Comitè de Direcció Comercial, Consum, per garantir que els seus continguts no
compost pels departaments de Soci-Client i s’allunyin dels valors definits per la Cooperativa i que
Màrqueting, Vendes i Logística i Gestió de Botigues. Els tenen aplicació directa.
recursos necessaris per a la seva execució es detallen
en el Pla de Gestió anual. L’aplicació de cadascun dels valors a l’apartat
de Màrqueting Responsable es tradueix en les
Els canals de comunicació comercial definits són: la següents actuacions, que tenen com a base
senyalística, la cartelleria i la megafonia del punt de un ampli assortiment de la gamma, l’oferta
venda; els fullets que s’envien de forma personalitzada personalitzada i la venda assistida, compaginada
als domicilis i de manera virtual; la publicitat als amb l’autoservei com a aspectes bàsics del model
mitjans de comunicació i xarxes socials; i les accions comercial de la Cooperativa, atenent les demandes
de màrqueting relacional. dels socis i clients:
ESCOLTAR APORTAR RESPONSABILITZAR-SE
• Oferta des de la primera unitat. • Programa Món Consum. • Reducció de la cartelleria al
• Oferta personalitzada per • Validació del producte de punt de venda.
estils de vida. marca pròpia. • Megafonia centralitzada i
• Participació en la configuració • Servei de compra a domicili. regionalitzada.
de la gamma. • Model de comunicació al punt • Senyalització al punt de venta
de venda. regionalitzada.
• Activitats formatives digitals.