Page 75 - Memòria de Sostenibilitat Consum 2016
P. 75

73











            CONTROL DE PRODUCTES I


            PROVEÏDORS                                                                                                CLIENTS I SOCIS-CLIENTS


            (G4-PR1)

            El control sobre productes es planteja en quatre nivells d’anàlisi:
              1. CONTROL PREVENTIU:

              Auditories basades en els estàndards de seguretat alimentària, qualitat i control del producte a tots els proveïdors
              de marca pròpia i frescos. Amb aquests s’estableixen rutes de millora supervisades periòdicament, que es
              complementen amb verificacions analítiques periòdiques dels productes

              2. CONTROL DE QUALITAT EN PLATAFORMES:
              Es comprova que els estàndards de qualitat que s’han definit conjuntament amb els proveïdors es compleixen.

              3. CONTROL COMPARATIU:
              Es mesura el producte amb el de la competència per detectar així oportunitats de millora i adaptar-lo als gustos i
              les necessitats dels nostres clients.

              4. CONTROL REACTIU:
              Es fan auditories i anàlisis davant de qualsevol incidència.


                                   ALIMENTACIÓ I NO ALIMENTACIÓ          FRESCOS I REFRIGERATS
                                  Auditories i  Percentatges   Satisfacció  Auditories i  Percentatges   Satisfacció
                                   anàlisis   productes              anàlisis   productes
             CONTROL
             PREVENTIU              444       29,74%     92,00%       859       64,64%      99,30%

             CONTROL
             DE QUALITAT            236        15,81%     96,00%      894       67,27%      89,60%

             CONTROL
             COMPARATIU              313      20,96%      77,90%       177       13,32%     85,80%

             CONTROL REACTIU
             (INCIDÈNCIES)          1.148     76,89%      99,00%      876       65,91%     100,00%

             TOTAL                 2.141                            2.806


            Les necessitats de millora i ampliació de gamma,   validació per part dels socis-clientes, configura la
            principalment de marca pròpia, tenen l’origen   gamma de la Cooperativa.
            en les peticions dels mateixos clients a través
            del servei d’Escolta Activa, en les que detecta el   El control de qualitat, aplicat a totes les fases de vida
            mateix gestor de la categoria, i en les innovacions   del producte, garanteix la millor resposta i s’adapta a
            que ofereixen els proveïdors. Tot això, unit a la   l’assortiment que cobreix les necessitats dels clients.
   70   71   72   73   74   75   76   77   78   79   80