Page 75 - Memòria de Sostenibilitat Consum 2016
P. 75
73
CONTROL DE PRODUCTES I
PROVEÏDORS CLIENTS I SOCIS-CLIENTS
(G4-PR1)
El control sobre productes es planteja en quatre nivells d’anàlisi:
1. CONTROL PREVENTIU:
Auditories basades en els estàndards de seguretat alimentària, qualitat i control del producte a tots els proveïdors
de marca pròpia i frescos. Amb aquests s’estableixen rutes de millora supervisades periòdicament, que es
complementen amb verificacions analítiques periòdiques dels productes
2. CONTROL DE QUALITAT EN PLATAFORMES:
Es comprova que els estàndards de qualitat que s’han definit conjuntament amb els proveïdors es compleixen.
3. CONTROL COMPARATIU:
Es mesura el producte amb el de la competència per detectar així oportunitats de millora i adaptar-lo als gustos i
les necessitats dels nostres clients.
4. CONTROL REACTIU:
Es fan auditories i anàlisis davant de qualsevol incidència.
ALIMENTACIÓ I NO ALIMENTACIÓ FRESCOS I REFRIGERATS
Auditories i Percentatges Satisfacció Auditories i Percentatges Satisfacció
anàlisis productes anàlisis productes
CONTROL
PREVENTIU 444 29,74% 92,00% 859 64,64% 99,30%
CONTROL
DE QUALITAT 236 15,81% 96,00% 894 67,27% 89,60%
CONTROL
COMPARATIU 313 20,96% 77,90% 177 13,32% 85,80%
CONTROL REACTIU
(INCIDÈNCIES) 1.148 76,89% 99,00% 876 65,91% 100,00%
TOTAL 2.141 2.806
Les necessitats de millora i ampliació de gamma, validació per part dels socis-clientes, configura la
principalment de marca pròpia, tenen l’origen gamma de la Cooperativa.
en les peticions dels mateixos clients a través
del servei d’Escolta Activa, en les que detecta el El control de qualitat, aplicat a totes les fases de vida
mateix gestor de la categoria, i en les innovacions del producte, garanteix la millor resposta i s’adapta a
que ofereixen els proveïdors. Tot això, unit a la l’assortiment que cobreix les necessitats dels clients.