Page 62 - Memoria 2017
P. 62
COMPRA AMB VALOR 15. OBJECTIUS RSE DE CONSUM
Oferir els millors descomptes i ofertes personalitzades: 35,6 milions
d’euros en xecs regal.
16.
Atendre les necessitats dels clients i donar-los solució: 8,75/10 de
satisfacció dels clients.
Els valors de Consum es resumixen en l’afirmació “escoltar per el compromís d’integrar les necessitats dels socis i clients en la
a actuar com a empresa responsable”, que posa de manifest gestió de la Cooperativa.
APORTAR DIFERENCIACIÓ ALS SOCIS-
CLIENTS
En 2017 es van donar d’alta 220.734 nous socis-clients, fins a 220.734 3.060.720
arribar als 3.060.720, xifra que evidencia la bona evolució del
model societari de Consum i el seu programa de fidelitat. Estes NOUS TOTAL
dades la situen com la Cooperativa espanyola amb un nombre SOCIS-CLIENTS SOCIS-CLIENTS
més alt de socis consumidors.
EVOLUCIÓ DE SOCIS-CLIENTS
ALTES 2016 214.244 BAIXES 2016 540
2017
2017 220.734
533
Món Consum, el programa de fidelitat de la Cooperativa, personalitzades i cupons descompte, accés als xecs
oferix a cada soci-client avantatges i servicis exclusius regal, modificació de dades personals i visualització
i personalitzats, que es poden consultar online en de l’històric de compres. També es té accés a les
https://mundoconsum.consum.es i en l’app mòbil. comunitats virtuals “En Família”, “Prova i aprova” i
Les principals seccions són: consulta d’ofertes “Viure&Viatjar”.
mundoconsum.consum.es
Prueba y
aprueba
5.717 22.842 6.810
MEMBRES MEMBRES MEMBRES
COMUNITAT AMB COMUNITAT PER A COMUNITAT PER A
AVANTATGES EXCLUSIUS PARTICIPAR EN LA DISFRUTAR DE VIATGES I
PER A LES FAMÍLIES VALIDACIÓ DELS EXCLUSIVES EXPERIÈNCIES
AMB XIQUETS. PRODUCTES DE CONSUM. GASTRONÒMIQUES.
(ES2.03)
60