Page 65 - Memoria 2017
P. 65
OBJECTIUS DE DESENVOLUPAMENT SOSTENIBLE DE L’ONU
12.8 - Assegurar que les persones tinguen la informació COMPRA AMB VALOR
necessària per a un estil de vida sostenible.
2.2 - Abordar les necessitats nutricionals de les
persones.
2.4 - Assegurar sistemes de producció d’aliments i
pràctiques agrícoles sostenibles.
de fidelitat a través de les ofertes Cheque-crece i de les Tots els productes Consum informen en l’etiquetatge dels
promocions monogràfiques. valors legals en nutrients: energia, sucres, greixos, greixos
saturats, fibra i sal, així com dels possibles al·lèrgens
Durant este exercici Consum ha anat adequant l’oferta del producte, per a previndre intoleràncies alimentàries
de productes cap a les noves tendències i demandes i reforçar així els valors del posicionament de la marca:
dels clients, incorporant productes per a vegans salut, innovació i sostenibilitat. Addicionalment, Consum
i referències convenience (llestos per a prendre) incorpora més informació de la que s’exigeix legalment en
en les seccions de frescos i refrigerats. Tot això, l’etiquetatge de moltes referències de marca pròpia per a
mantenint l’aposta decidida per les seccions de frescos facilitar-ne el reciclatge.
tradicionals (fruiteria, carnisseria, xarcuteria, fleca i
pescateria), per la venda personalitzada i assistida, així D’altra banda, la Cooperativa treballa en la reformulació
com la regionalitat, oferint solucions de proximitat en les saludable dels productes de marca pròpia, i en 2017
diferents províncies on està present. s’han modificat les fórmules de 49 d’estos, incorporant
els ingredients amb els millors valors nutricionals. Alguns
Respecto al producte Consum, la Cooperativa s’esforça dels productes de marca Consum compten també amb
cada any per mantindre i millorar els estàndards de certificats de sostenibilitat, que els aporten un valor afegit,
qualitat, disseny i competitivitat. Durant l’any 2017 destaca com són: 8 productes FSC de sostenibilitat dels boscos
la incorporació i modificació de 273 noves referències de del món, 9 referències UTZ de café i cacau d’agricultura
marca pròpia fins a arribar a un total de 1.867 productes, sostenible, i 2 Ecolabel que garantixen un producte de
un 12% del total situat en 15.000 referències. neteja eficaç i respectuós amb el medi ambient.
Jose Manuel Serrano, venedor
de peix de Consum Sedaví
(València)
63