Page 65 - Memoria 2017
P. 65

OBJECTIUS DE DESENVOLUPAMENT SOSTENIBLE DE L’ONU


                      12.8 - Assegurar que les persones tinguen la informació                                         COMPRA AMB VALOR
                      necessària per a un estil de vida sostenible.

                      2.2 - Abordar les necessitats nutricionals de les
                      persones.

                      2.4 - Assegurar sistemes de producció d’aliments i
                      pràctiques agrícoles sostenibles.




            de fidelitat a través de les ofertes Cheque-crece i de les   Tots els productes Consum informen en l’etiquetatge dels
            promocions monogràfiques.                      valors legals en nutrients: energia, sucres, greixos, greixos
                                                           saturats, fibra i sal, així com dels possibles al·lèrgens
            Durant este exercici Consum ha anat adequant l’oferta   del producte, per a previndre intoleràncies alimentàries
            de productes cap a les noves tendències i demandes   i reforçar així els valors del posicionament de la marca:
            dels clients, incorporant productes per a vegans   salut, innovació i sostenibilitat. Addicionalment, Consum
            i referències convenience (llestos per a prendre)   incorpora més informació de la que s’exigeix legalment en
            en les seccions de frescos i refrigerats. Tot això,   l’etiquetatge de moltes referències de marca pròpia per a
            mantenint l’aposta decidida per les seccions de frescos   facilitar-ne el reciclatge.
            tradicionals (fruiteria, carnisseria, xarcuteria, fleca i
            pescateria), per la venda personalitzada i assistida, així   D’altra banda, la Cooperativa treballa en la reformulació
            com la regionalitat, oferint solucions de proximitat en les  saludable dels productes de marca pròpia, i en 2017
            diferents províncies on està present.          s’han modificat les fórmules de 49 d’estos, incorporant
                                                           els ingredients amb els millors valors nutricionals. Alguns
            Respecto al producte Consum, la Cooperativa s’esforça   dels productes de marca Consum compten també amb
            cada any per mantindre i millorar els estàndards de   certificats de sostenibilitat, que els aporten un valor afegit,
            qualitat, disseny i competitivitat. Durant l’any 2017 destaca   com són: 8 productes FSC de sostenibilitat dels boscos
            la incorporació i modificació de 273 noves referències de   del món, 9 referències UTZ de café i cacau d’agricultura
            marca pròpia fins a arribar a un total de 1.867 productes,   sostenible, i 2 Ecolabel que garantixen un producte de
            un 12% del total situat en 15.000 referències.   neteja eficaç i respectuós amb el medi ambient.


























                                                                               Jose Manuel Serrano, venedor
                                                                               de peix de Consum Sedaví
                                                                               (València)





                                                                                                                63
   60   61   62   63   64   65   66   67   68   69   70