Page 63 - Memoria 2017
P. 63

La participació en les vendes dels socis-clients ha superat el   Consum, que amb la seua oferta personalitzada millora el model
            77% durant l’any 2017. A més, han disfrutat de descomptes en   de relació de l’organització amb els seus socis.
            les seues compres per valor de 35,6 milions d’euros, entregats
            en un total de 8,1 milions de xecs-regal, vàlids per a ser   A més, Món Consum també disposa d’una app mòbil
            bescanviats en la compra de qualsevol producte.   a través de la qual es poden bescanviar els xecs regal   COMPRA AMB VALOR
                                                           i els descomptes personalitzats, i també consultar els
            Els descomptes han augmentat un 16,3% l’exercici, fet que   “cheque-crece”, les ofertes mensuals i la ubicació dels
            posa de manifest la bona acceptació del programa Món   supermercats més pròxims a l’usuari.



























                                                                               Noelia Borrallo, venedora de
                                                                               Consum Sedaví (València)



            Per a atendre i donar solució a les necessitats dels socis-  van participar un total d’11.302 socis-clients i clients, un
            clients, Consum compta amb la divisió de relació amb clients   56% més que en l’exercici anterior, que van fer un total de
            i innovació, que s’encarrega d’organitzar dinàmiques de grup   80 reunions de grup, 70 entrevistes personals i compres
            de diversos tipus: reunions de grup, compres acompanyades,  acompanyades, a més de 80 entrevistes etnogràfiques, en
            entrevistes, enquestes, entre d’altres, amb la finalitat de   les quals es va poder testar la imatge de 578 productes de
            millorar productes i servicis. Durant l’exercici passat hi   marca pròpia directament al punt de venda.

              EN 2017 S’HAN ATÉS 241.739 PROCESSOS D’ATENCIÓ AL CLIENT, UN 6% MÉS QUE L’ANY
              ANTERIOR.
            ATENCIÓ AL CLIENT


                                             165.925 68,6%
                                             SUGGERIMENTS
                                              67.632   28%
                                                 CONSULTES


                                               4.896    2%
                                             RECLAMACIONS

                                               2.677   1,1%
                                               SOL·LICITUDS

                                                 609   0,3%            ÍNDEX DE SATISFACCIÓ
                                              FELICITACIONS            8,7 (sobre 10)



                                                                                                                61
   58   59   60   61   62   63   64   65   66   67   68