Page 63 - Memoria 2017
P. 63
La participació en les vendes dels socis-clients ha superat el Consum, que amb la seua oferta personalitzada millora el model
77% durant l’any 2017. A més, han disfrutat de descomptes en de relació de l’organització amb els seus socis.
les seues compres per valor de 35,6 milions d’euros, entregats
en un total de 8,1 milions de xecs-regal, vàlids per a ser A més, Món Consum també disposa d’una app mòbil
bescanviats en la compra de qualsevol producte. a través de la qual es poden bescanviar els xecs regal COMPRA AMB VALOR
i els descomptes personalitzats, i també consultar els
Els descomptes han augmentat un 16,3% l’exercici, fet que “cheque-crece”, les ofertes mensuals i la ubicació dels
posa de manifest la bona acceptació del programa Món supermercats més pròxims a l’usuari.
Noelia Borrallo, venedora de
Consum Sedaví (València)
Per a atendre i donar solució a les necessitats dels socis- van participar un total d’11.302 socis-clients i clients, un
clients, Consum compta amb la divisió de relació amb clients 56% més que en l’exercici anterior, que van fer un total de
i innovació, que s’encarrega d’organitzar dinàmiques de grup 80 reunions de grup, 70 entrevistes personals i compres
de diversos tipus: reunions de grup, compres acompanyades, acompanyades, a més de 80 entrevistes etnogràfiques, en
entrevistes, enquestes, entre d’altres, amb la finalitat de les quals es va poder testar la imatge de 578 productes de
millorar productes i servicis. Durant l’exercici passat hi marca pròpia directament al punt de venda.
EN 2017 S’HAN ATÉS 241.739 PROCESSOS D’ATENCIÓ AL CLIENT, UN 6% MÉS QUE L’ANY
ANTERIOR.
ATENCIÓ AL CLIENT
165.925 68,6%
SUGGERIMENTS
67.632 28%
CONSULTES
4.896 2%
RECLAMACIONS
2.677 1,1%
SOL·LICITUDS
609 0,3% ÍNDEX DE SATISFACCIÓ
FELICITACIONS 8,7 (sobre 10)
61