Page 66 - Memoria 2017
P. 66
COMPRA AMB VALOR 20. OBJECTIU RSE DE CONSUM
Comercialitzar productes de màxima qualitat a preus competitius:
9.400 controls de qualitat en productes de marca pròpia.
GARANTIR LA FRESCOR, LA QUALITAT I
LA SEGURETAT ALIMENTÀRIA
La Cooperativa treballa de manera constant per la millora dels seus productes i servicis, i ho aplica de forma constant
de la seguretat alimentària i el compromís amb la qualitat en la seua gestió.
CONTROL EN EL PUNT DE VENDA
CRITERI Seguretat alimentària, qualitat i frescor de
producte.
ES COMPROVA Cadena de fred. Implantació de pràctiques
d’higiene correctes.
NRE. D’AUDITORIES 555
CONTROL DE PRODUCTES I PROVEÏDORS
El control sobre productes es planteja en quatre nivells d’anàlisi:
1. Control preventiu:
Auditories basades en els estàndards de seguretat alimentària, qualitat i control del producte a tots els proveïdors de
marca pròpia i frescos. Amb estos s’establixen rutes de millora supervisades periòdicament, que es complementen amb
verificacions analítiques periòdiques dels productes.
2. Control de qualitat en plataformes:
Es comprova que els estàndards de qualitat que s’han definit conjuntament amb els proveïdors es complixen.
3. Control comparatiu:
Es mesura el producte amb el de la competència per detectar així oportunitats de millora i adaptar-lo als gustos i les
necessitats dels clients.
4. Control reactiu:
Es fan auditories i anàlisis davant de qualsevol incidència.
(307-1, 416-1, 416-2, 417-2, 419-1)
64