Page 70 - Memoria 2017
P. 70

COMPRA AMB VALOR  21.  OBJECTIU RSE DE CONSUM




                              Fomentar una comunicació transparent i veraç: 3a campanya Dia de
                              les Persones #vamosteacompaño.



                  COMUNICAR DE MANERA RESPONSABLE



                  Comunicació responsable és sinònim de gestió   al soci-client i espais més orientats a oferir contingut de
                  responsable. En este sentit, Consum establix un diàleg   qualitat en temes d’alimentació, bellesa, vins, consells de
                  fluid amb els seus grups d’interés a través de diversos   compra i conservació d’aliments, salut, etc.
                  canals de comunicació, aplicant sempre els criteris de
                  transparència i veracitat. Es tracta d’un valor afegit que   Per a conéixer les opinions i necessitats dels clients,
                  posa en valor les actuacions de la Cooperativa en tots   Consum posa a la seua disposició canals de diverses
                  els seus àmbits.                               xarxes socials (Facebook, Twitter, Instagram, YouTube, entre
                                                                 d’altres) per respondre als seus dubtes en temps real,
                  La Cooperativa disposa de diversos portals de formació   oferir informació sobre novetats en productes i servicis i
                  i informació que abasten diferents àmbits, des de la   organitzar activitats, com ara concursos o participació en
                  informació corporativa, fins a la tenda online, un potent   enquestes, canals que contribuïxen a crear una relació de
                  buscador de tendes geolocalitzades, un espai exclusiu per   confiança amb la marca.


                    CONSUM ESTABLIX UN DIÀLEG FLUID AMB ELS SEUS GRUPS D’INTERÉS A TRAVÉS DE DIVERSOS CANALS
                    DE COMUNICACIÓ, APLICANT SEMPRE ELS CRITERIS DE TRANSPARÈNCIA I VERACITAT.

                                                                                 2017        s.a.a

                   Visites a www.consum.es                          @      1.326.198        4,8%
                   Fans en Facebook                                            69.744      27,8%

                   Seguidors en Twitter                                        14.100      21,1%
                   Seguidors en Instagram                                       7.516      53,3%

                   Abast total de les publicacions en xarxes         #     1.104.135

























                   Revista Entrenosotros



                  (ES3.05, ES4.04)
        68
   65   66   67   68   69   70   71   72   73   74   75