Page 70 - Memoria 2017
P. 70
COMPRA AMB VALOR 21. OBJECTIU RSE DE CONSUM
Fomentar una comunicació transparent i veraç: 3a campanya Dia de
les Persones #vamosteacompaño.
COMUNICAR DE MANERA RESPONSABLE
Comunicació responsable és sinònim de gestió al soci-client i espais més orientats a oferir contingut de
responsable. En este sentit, Consum establix un diàleg qualitat en temes d’alimentació, bellesa, vins, consells de
fluid amb els seus grups d’interés a través de diversos compra i conservació d’aliments, salut, etc.
canals de comunicació, aplicant sempre els criteris de
transparència i veracitat. Es tracta d’un valor afegit que Per a conéixer les opinions i necessitats dels clients,
posa en valor les actuacions de la Cooperativa en tots Consum posa a la seua disposició canals de diverses
els seus àmbits. xarxes socials (Facebook, Twitter, Instagram, YouTube, entre
d’altres) per respondre als seus dubtes en temps real,
La Cooperativa disposa de diversos portals de formació oferir informació sobre novetats en productes i servicis i
i informació que abasten diferents àmbits, des de la organitzar activitats, com ara concursos o participació en
informació corporativa, fins a la tenda online, un potent enquestes, canals que contribuïxen a crear una relació de
buscador de tendes geolocalitzades, un espai exclusiu per confiança amb la marca.
CONSUM ESTABLIX UN DIÀLEG FLUID AMB ELS SEUS GRUPS D’INTERÉS A TRAVÉS DE DIVERSOS CANALS
DE COMUNICACIÓ, APLICANT SEMPRE ELS CRITERIS DE TRANSPARÈNCIA I VERACITAT.
2017 s.a.a
Visites a www.consum.es @ 1.326.198 4,8%
Fans en Facebook 69.744 27,8%
Seguidors en Twitter 14.100 21,1%
Seguidors en Instagram 7.516 53,3%
Abast total de les publicacions en xarxes # 1.104.135
Revista Entrenosotros
(ES3.05, ES4.04)
68