Page 68 - Memoria 2017
P. 68
COMPRA AMB VALOR FASES DEL CICLE DE VIDA DEL PRODUCTE
DESENVOLUPAMENT DE
El 98,1% dels productes analitzats per comercialitzar-se sota la marca pròpia
CONCEPTE DEL PRODUCTE complixen criteris de qualitat definits amb proveïdors, la resta es desestimen.
Desenvolupades 85 rutes de millora de qualitat de productes amb proveïdors.
R+D
El 89,05% dels proveïdors amb certificació en seguretat alimentària BRC, IFS,
CERTIFICACIÓ
ISO22000.
· Auditories i anàlisis preventives de producte: 1.334, amb una satisfacció del 93,03%.
FABRICACIÓ I PRODUCCIÓ
· Auditories sobre incidències de producte: 4.771, amb una satisfacció del 100%.
Estudis de mercat i millora dels servicis a clients:
MÀRQUETING · Dissenys 2017: 578.
I PROMOCIÓ · Test d’imatge/conceptual: 8.685 participants.
· Estudis de millora: 2.617 participants.
· Control de recepció de productes a plataforma i tenda: 100%.
· Processos de verificació i validació de temperatures en transport: 100%.
CONSERVACIÓ, · Certificació del sistema de gestió de la qualitat de plataformes de frescos, refrigerats
DISTRIBUCIÓ I i congelats: ISO 9001.
SUBMINISTRAMENT
· Certificació de les Cartes de Servici de les Plataformes Logístiques de Silla, Zona
Franca de Barcelona i Múrcia.
Auditories pròpies de:
ÚS I SERVICI · Processos de control de cadena de fred en el PdV: 98%.
· Seguretat alimentària en el punt de venda: 100%
RECICLATGE Controls efectuats pels gestors autoritzats contractats.
Cristina Martínez, venedora de
fruita de Consum Sedaví amb
una sòcia-clienta.
(416-1)
66