Page 64 - Memoria 2017
P. 64
COMPRA AMB VALOR 17. OBJECTIUS RSE DE CONSUM
Oferir un assortiment ampli i variat, adaptat a les necessitats dels
socis i clients: 15.000 referències de producte.
18.
Informar i assessorar el consumidor: pilot d’informació nutricional dels
19. productes disponibles en la tenda online.
Fomentar el consum de productes sostenibles: llançament de 30 nous
productes Consum ECO.
POSAR EL MILLOR PRODUCTE A
L’ABAST DELS CLIENTS
La innovació i les noves tendències són les premisses anat incorporant altres referències de productes ecològics
fonamentals a l’hora d’incorporar productes a la gamma de tant en les seccions de Frescos i Refrigerats, com en les
Consum, que oferix un assortiment ampli i variat adaptat a seccions d’Alimentació i no Alimentació, amb un total de 135
les necessitats dels socis i clients. Això es materialitza, d’una referències, presents en més de 400 centres i es preveu anar
banda, en el suport determinant que des de la Cooperativa ampliant la gamma durant el proper exercici.
es fa cap a les marques i, d’una altra, en la marca pròpia,
l’assortiment de la qual complix amb les expectatives de La garantia de frescor continua sent el compromís més
preu i qualitat demandades pels clients. En este sentit, i amb important amb els clients i, per això, en la Cooperativa es
l’objectiu de cobrir una demanda creixent de consumidors treballa per oferir sempre productes en el seu moment
responsables, durant 2017 ha llançat la marca Consum ECO, òptim de consum, prevalent la qualitat, l’origen i la millor
que compta amb 17 referències en la secció de productes varietat de cada un d’ells segons la temporada. En esta
frescos i refrigerats, disponibles ja en 224 tendes. També es línia, en 2017 s’ha treballat especialment a reforçar els
van incorporar a la gamma ECO 13 noves referències de les productes de les nostres pescateries, dels quals destaca
seccions d’Alimentació i no Alimentació, arribat així les 30 la frescor i l’origen: “Les nostres Costes”. A més, els
entre les dues categories. A més, durant este període s’han productes frescos han continuat formant part del programa
(102-2, 102-7, 102-11, 417-1)
62