Page 64 - Memoria 2017
P. 64

COMPRA AMB VALOR  17.  OBJECTIUS RSE DE CONSUM




                              Oferir un assortiment ampli i variat, adaptat a les necessitats dels
                              socis i clients: 15.000 referències de producte.
                     18.
                              Informar i assessorar el consumidor: pilot d’informació nutricional dels

                     19.      productes disponibles en la tenda online.
                              Fomentar el consum de productes sostenibles: llançament de 30 nous
                              productes Consum ECO.



                  POSAR EL MILLOR PRODUCTE A


                  L’ABAST DELS CLIENTS



                  La innovació i les noves tendències són les premisses   anat incorporant altres referències de productes ecològics
                  fonamentals a l’hora d’incorporar productes a la gamma de   tant en les seccions de Frescos i Refrigerats, com en les
                  Consum, que oferix un assortiment ampli i variat adaptat a   seccions d’Alimentació i no Alimentació, amb un total de 135
                  les necessitats dels socis i clients. Això es materialitza, d’una   referències, presents en més de 400 centres i es preveu anar
                  banda, en el suport determinant que des de la Cooperativa   ampliant la gamma durant el proper exercici.
                  es fa cap a les marques i, d’una altra, en la marca pròpia,
                  l’assortiment de la qual complix amb les expectatives de   La garantia de frescor continua sent el compromís més
                  preu i qualitat demandades pels clients. En este sentit, i amb   important amb els clients i, per això, en la Cooperativa es
                  l’objectiu de cobrir una demanda creixent de consumidors   treballa per oferir sempre productes en el seu moment
                  responsables, durant 2017 ha llançat la marca Consum ECO,   òptim de consum, prevalent la qualitat, l’origen i la millor
                  que compta amb 17 referències en la secció de productes   varietat de cada un d’ells segons la temporada. En esta
                  frescos i refrigerats, disponibles ja en 224 tendes. També es   línia, en 2017 s’ha treballat especialment a reforçar els
                  van incorporar a la gamma ECO 13 noves referències de les   productes de les nostres pescateries, dels quals destaca
                  seccions d’Alimentació i no Alimentació, arribat així les 30   la frescor i l’origen: “Les nostres Costes”. A més, els
                  entre les dues categories. A més, durant este període s’han   productes frescos han continuat formant part del programa

































                  (102-2, 102-7, 102-11, 417-1)
        62
   59   60   61   62   63   64   65   66   67   68   69