Page 73 - Memoria 2017
P. 73
ESPAIS DE RÀDIO
La Cooperativa col·labora quinzenalment amb dos con Herrera” de la COPE i en el magazine matinal “Hoy
microespais radiofònics emesos els diumenges en “A por hoy” de la SER. A més, setmanalment s’emeten
vivir que son dos días - Comunitat Valenciana” de la els dimecres els espais “Aquí en la Onda” d’Onda Cero COMPRA AMB VALOR
Cadena SER i els dimarts en “Hoy por hoy” de la Cadena València i els diumenges en “RAC Consumidors” de
SER a la Regió de Múrcia. També, totes les setmanes RAC1, que es poden escoltar a la Comunitat Valenciana i
col·labora amb “píndoles” més breus en “La Mañana Catalunya, respectivament.
RELACIÓ AMB ELS MITJANS DE COMUNICACIÓ
Durant l’exercici, la Cooperativa va informar de la seua activitat un total de 3.000 impactes en mitjans de comunicació l’any
a través de 83 notes de premsa oficials, que van aconseguir 2017, la majoria dels quals provinents de canals en línia.
63,15%
MITJANS DIGITALS
27,16%
PREMSA ESCRITA
7,09%
RÀDIO
1,73%
AGÈNCIES
0,87%
TELEVISIÓ
COMUNICACIÓ COMERCIAL
Consum elabora cada any un Pla Publipromocional que ordena El Comité de Direcció Comercial és el responsable
l’activitat comercial de la Cooperativa per a oferir al client tota la d’avaluar les accions comercials que du a terme
informació disponible a través de diversos canals i suports. Els Consum, per a garantir que els seus continguts no
canals de comunicació comercial definits són: la senyalística, s’allunyen dels valors definits per la Cooperativa.
la cartelleria i la megafonia del punt de venda; els fullets que
s’envien de forma personalitzada als domicilis i de manera L’aplicació de cada un dels valors a l’apartat de Màrqueting
virtual; la publicitat als mitjans de comunicació i xarxes socials; i Responsable es traduïx en les següents actuacions.
les accions de màrqueting relacional.
ESCOLTAR APORTAR RESPONSABI-
LITZAR-SE
· Oferta des de la primera · Programa Món Consum. · Reducció de la cartelleria al
unitat. · Validació del producte de punt de venda.
· Oferta personalitzada per marca pròpia. · Gestió responsable de la
estils de vida. · Servici de compra a domicili. informació en el punt de
· Participació en la · Model de comunicació al venda.
configuració de la gamma. punt de venda. · Megafonia centralitzada i
· Activitats formatives digitals. regionalitzada.
· Senyalització al punt de
venta regionalitzada.
71