Page 37 - Memoria 2018
P. 37
ORIENTEM LA
INNOVACIÓ A LES PERSONES
Les noves tecnologies de la informació estan transformant, sones i respondre a les seues expectatives. Esta transforma-
cada vegada més, els processos i la forma en què ens rela- ció estratègica s’ha vist reflectida en l’esforç inversor de la COMPROMÍS AMB UN MODEL DE NEGOCI SOSTENIBLE
cionem i treballem, tant en la gestió interna de la Coopera- Cooperativa en 2018, i en el fet que la inversió per a esta
tiva com en la forma en què es comunica amb els seus grups partida ha augmentat un 52% fins a situar-se en 15,1 mi-
d’interés. En este sentit, la innovació es convertix en un dels lions d’euros. Part de les activitats orientades a la millora en
instruments fonamentals per a estar més a prop de les per- I+D+i han suposat, a més, una deducció de 170.521,15 €.
ESTEM EN PROCÉS DE TRANSFORMACIÓ DIGITAL
Dins de les novetats en innovació, cal destacar la continua- marxa 85 iniciatives, emmarcades en 22 projectes (15 en
ció del procés de Transformació Digital orientat a les per- marxa i 7 de nous en 2018), que permetran digitalitzar i
sones, que es va iniciar en 2016 amb la creació de l’Oficina optimitzar processos i servicis, la qual cosa es traduirà, al
de Transformació Digital. Este procés ha permés posar en seu torn, en una millora de la productivitat.
CONSUM CONTINUA EL SEU PROCÉS DE TRANSFORMACIÓ DIGITAL ORIENTAT A LES PERSONES
AMB 22 PROJECTES (7 DE NOUS EN 2018) PER A DIGITALITZAR PROCESSOS I SERVICIS QUE MI-
LLORARAN LA PRODUCTIVITAT.
ELS PROJECTES MÉS DESTACATS SÓN:
Desenvolupament d’un nou sistema de CRM (Customer Relationship Management) com a solució de gestió de la relació
i l’atenció amb els clients, potenciant la fidelització.
Integració de la comunicació digital, que permet conéixer les necessitats dels clients i donar-los una resposta coherent
i personalitzada a través de tots els canals digitals.
Implantació del portal Gent Consum, com a xarxa social interna que permeta tindre informació en temps real i una
comunicació més activa i directa amb els treballadors.
Millora de l’experiència en el punt de venda, mitjançant la gestió del torn i les etiquetes electròniques, avançant-se a
les necessitats dels clients.
Millora de l’experiència integral del soci-client, amb el desenvolupament del tiquet electrònic i la definició i implantació
de la veu del client.
Digitalització de la informació de producte, que permeta guanyar eficiència i agilitat per al servici en la nostra tenda online.
Digitalització de preus i ofertes, a través d’un sistema que estalviarà temps a les tendes i millorarà el treball del personal
de supermercat.
Gestió de la informació mitjançant Big Data, aprofitant les sinergies entre la informació que s’obté des de diferents
canals per a millorar processos i servicis.
Evolució de la gestió de personal i signatura digital, orientant els esforços i els processos de recursos humans a atraure,
desenvolupar, motivar i retindre els treballadors, treballant sempre per un objectiu comú.
Automatització de magatzems, millorant el servici a tendes, optimitzant temps i garantint sempre la màxima frescor.
(102-2, 201-4)
35