Page 38 - Memoria 2018
P. 38
TREBALLEM PER MILLORAR ELS PROCESSOS
A més dels projectes emmarcats dins del procés de transfor- en millores que revertisquen en els treballadors. Entre els
mació digital, la Cooperativa també treballa en altres pro- projectes més destacats iniciats l’exercici passat es troben:
jectes per a millorar processos i servicis, sempre orientats a
COMPROMÍS AMB UN MODEL DE NEGOCI SOSTENIBLE Millora en la gestió de torns d’espera en les seccions de frescos, que permetrà una compra més àgil per al client.
la bona experiència del client, la productivitat logística, o
Implantació del planificador de rutes de transport, basat en una aplicació pròpia, que oferix una visió global de plani-
ficació anticipada de rutes entre les plataformes logístiques i els punts de venda, tenint en compte la flota de vehicles
disponible i les restriccions de cada tenda.
Gestió de les franquícies per mitjà de xarxa wifi.
Incorporació del pagament amb targeta Consum en la tenda online.
Redempció de descomptes i xecs a través de l’app de Món Consum, mitjançant la tecnologia NFC.
FOMENTEM LA INNOVACIÓ ENTRE ELS TREBALLADORS
Consum disposa d’un programa de Millora Contínua en- seguretat dels treballadors de Consum, com les noves cadi-
focat a aconseguir la participació dels treballadors en la res ergonòmiques per al personal de caixa; i orientades als
innovació de processos per mitjà de propostes plantejades clients, que aporten valor a la seua experiència de compra,
per estes. El programa es troba implantat ja en la xarxa de com els canviadors de bebés en els banys o els nous carros
tendes i en totes plataformes logístiques. Durant 2018 es de compra més menuts i manejables.
van fer vora 6.000 propostes de millora per part dels treba-
lladors, de les quals es van implantar 424, amb una inversió Des d’este exercici, el programa compta, a més, amb una
agregada de més de 850 mil euros. nova aplicació informàtica per a la introducció de les pro-
postes de forma digital, que permet veure en qualsevol
Les mesures s’agrupen en els punts següents: orientades a moment l’estat en què es troben les propostes.
les persones, enfocades a la millora de les condicions i la
Marta Pimentel i Maria Vitar, treballadores
del supermercat de Vilamarxant
(València).
36