Page 39 - Memoria 2018
P. 39
COMPROMÍS AMB UN MODEL DE NEGOCI SOSTENIBLE
Hugo López,
soci-client pagant l’app Món Consum i
Verónica Cervera, caixera, al supermercat de
Vilamarxant (València).
OFERIM LA MILLOR EXPERIÈNCIA DE COMPRA EN UN CLIC
La tenda online de Consum va celebrar en 2018 el seu segon aniver- d’una hora. Per a garantir el millor servici, el personal especialitzat
sari, present en 94 poblacions de les províncies de València, Alacant selecciona tots els articles de la comanda, triant sempre el producte
i Barcelona, a més d’Almeria i Castelló capital. L’ampliació de zones més adequat, tenint en compte la frescor i la qualitat dels articles
en 2018 ha suposat la creació de 56 llocs de treball especialitzats per frescos i refrigerats. La Cooperativa té previst continuar l’expansió de
a la preparació de les comandes i la logística online. la seua tenda online a altres zones els pròxims mesos. Tots els avan-
tatges de comprar en el supermercat físic es mantenen en la tenda
Per mitjà de la tenda online de Consum, els clients poden accedir a online de Consum, ja que el programa de fidelització Món Consum
9.000 referències, entre productes frescos al tall i en safata, així com està vinculat completament amb la plataforma, per la qual cosa es
a una àmplia varietat de marques. A més, es pot planificar tant el manté l’oferta personalitzada de cada soci-client i s’apliquen els
dia com l’hora de lliurament de la compra online, triant en franges mateixos descomptes i “Cheque-crece” que en el supermercat físic.
94 56 9.000
POBLACIONS AMB SERVICI DE LLOCS DE TREBALL GENERATS REFERÈNCIES PRESENTS EN
TENDA ONLINE PER LA TENDA ONLINE LA TENDA ONLINE
37