Page 42 - Memoria 2018
P. 42
CREEM OCUPACIÓ
ESTABLE I DE QUALITAT
L’Estratègia de Talent de la Cooperativa s’alinea amb l’es- a les altres, se subdividixen en quatre: Consum et desen-
tratègia de l’organització, especialment amb la missió volupa, Consum et reconeix, Consum et cuida i Consum
“Treballadors compromesos, clients satisfets”, en la qual t’escolta. El seu objectiu és garantir el desenvolupament
les persones sempre estan al centre de la gestió. D’esta es- de totes les capacitats de les persones de l’organització i
tratègia naixen las Polítiques de Personal, que concreten la posada en pràctica dels valors de Consum: la creació
la forma en la qual Consum aconseguix atraure, fidelitzar, d’ocupació estable i de qualitat, la inversió en formació,
motivar i comprometre els seus treballadors. Estes políti-
la promoció interna i l’aposta per la qualitat de vida en
COMPROMÍS AMB EL TALENT MISSIÓ
el treball.
ques, entre les quals la Política de Lideratge és transversal
VISIO
VALORS
ESTRATÈGIA DEL TALENT:
MODEL ORGANITZATIU/MODEL DE COMPETÈNCIES/PLANIFICACIÓ ESTRATÈGICA DE PERSONAL
POLÍTIQUES DE PERSONAL
CONSUM ET CONSUM ET CONSUM ET CONSUM
DESENVOLUPA RECONEIX CUIDA T’ESCOLTA
· Acollida i integració · Compensació · Seguretat i salut · Informació i comunicació
· Formació i desenvolupament · Reconeixement · Igualtat i conciliació
· Gestió de l’acompliment
· Gestió de potencials
· Promoció i successió
LIDERATGE
(102-7, 102-8, 102-41, 203-2, 401-1, 403-4, 405-1, ES2-3, ES5-10, ES5-11, ES5-12)
40