Page 54 - Memoria 2018
P. 54

MITJANA D’HORES DE FORMACIÓ PER CATEGORIA I SEXE





                                                                             TOTAL
                                    HORES MITJANA     HORES MITJANA     HORES MITJANA

                P. DE COMANDAMENT   24.104   40,8%    32.584   48,9%      56.688   45,1%

                TÈCNICS              6.382   28,7%     7.538   24,9%      13.920   26,5%
                PERSONAL OPERATIU  111.274   32,1%   358.742   35,5%     470.015   34,6%

                TOTAL             141.760   33,1%   398.864     36%     540.623   35,2%

     COMPROMÍS AMB EL TALENT  La Cooperativa porta a terme programes de formació   millor servici als clients. Quant a la formació en economia



                                                               social, el 9% de la plantilla ha realitzat activitats de for-
               multidisciplinàries per a millorar l’acompliment dels tre-
               balladors en el seu lloc de treball, així com per a oferir el
                                                               mació en esta matèria.


                PRINCIPALS PROGRAMES DE FORMACIÓ INTERNS I EXTERNS







                                                                                    TOTAL

                                          MITJANA /             MITJANA /            MITJANA /
                                    HORES PLANTILLA      HORES PLANTILLA      HORES PLANTILLA
                A. CLIENT            4.782    1,1%        18.211   1,6%         22.994    1,5%

                E. FRESCOS          23.475    5,5%       102.611   9,3%        126.086    8,2%

                HABILITATS           8.729     2%         13.121   1,2%         21.850    1,4%
                INSERCIÓ            55.426   12,9%       164.338   14,8%       219.763   14,3%

                MONITORATGES         7.982    1,9%        26.545   2,4%         34.527    2,2%

                N. TECNOLOGIES       7.541    1,8%        12.404   1,1%         19.944    1,3%

                PREVENCIÓ           14.361    3,3%        23.385   2,1%         37.745    2,5%
                SEG. ALIMENT.        9.555    2,2%        22.694   2,1%         32.249    2,1%



               Cal destacar que la pràctica totalitat de les ajudes finan-  dones i 148 homes. És a dir, 2 de cada 3 persones que pro-
               ceres rebudes dels governs autonòmics o locals revertixen   mocionen en Consum són dones.
               en la formació professional i societària dels treballadors. En
               2018 la Cooperativa ha rebut en concepte de subvencions   En Consum, l’avaluació de l’acompliment es fa de forma trans-
               1.147.457,58 euros.                             versal en totes les categories laborals de l’empresa. En 2018,
                                                               prop del 85% de la plantilla va ser avaluat d’acord amb els
               Gràcies a la política de promoció interna, en l’exercici 2018   estàndards del seu lloc de treball i dels resultats d’estes es van
               han promocionat 416 treballadors, dels quals 268 van ser   proposar millores de les condicions laborals.


           52
   49   50   51   52   53   54   55   56   57   58   59