Page 54 - Memoria 2018
P. 54
MITJANA D’HORES DE FORMACIÓ PER CATEGORIA I SEXE
TOTAL
HORES MITJANA HORES MITJANA HORES MITJANA
P. DE COMANDAMENT 24.104 40,8% 32.584 48,9% 56.688 45,1%
TÈCNICS 6.382 28,7% 7.538 24,9% 13.920 26,5%
PERSONAL OPERATIU 111.274 32,1% 358.742 35,5% 470.015 34,6%
TOTAL 141.760 33,1% 398.864 36% 540.623 35,2%
COMPROMÍS AMB EL TALENT La Cooperativa porta a terme programes de formació millor servici als clients. Quant a la formació en economia
social, el 9% de la plantilla ha realitzat activitats de for-
multidisciplinàries per a millorar l’acompliment dels tre-
balladors en el seu lloc de treball, així com per a oferir el
mació en esta matèria.
PRINCIPALS PROGRAMES DE FORMACIÓ INTERNS I EXTERNS
TOTAL
MITJANA / MITJANA / MITJANA /
HORES PLANTILLA HORES PLANTILLA HORES PLANTILLA
A. CLIENT 4.782 1,1% 18.211 1,6% 22.994 1,5%
E. FRESCOS 23.475 5,5% 102.611 9,3% 126.086 8,2%
HABILITATS 8.729 2% 13.121 1,2% 21.850 1,4%
INSERCIÓ 55.426 12,9% 164.338 14,8% 219.763 14,3%
MONITORATGES 7.982 1,9% 26.545 2,4% 34.527 2,2%
N. TECNOLOGIES 7.541 1,8% 12.404 1,1% 19.944 1,3%
PREVENCIÓ 14.361 3,3% 23.385 2,1% 37.745 2,5%
SEG. ALIMENT. 9.555 2,2% 22.694 2,1% 32.249 2,1%
Cal destacar que la pràctica totalitat de les ajudes finan- dones i 148 homes. És a dir, 2 de cada 3 persones que pro-
ceres rebudes dels governs autonòmics o locals revertixen mocionen en Consum són dones.
en la formació professional i societària dels treballadors. En
2018 la Cooperativa ha rebut en concepte de subvencions En Consum, l’avaluació de l’acompliment es fa de forma trans-
1.147.457,58 euros. versal en totes les categories laborals de l’empresa. En 2018,
prop del 85% de la plantilla va ser avaluat d’acord amb els
Gràcies a la política de promoció interna, en l’exercici 2018 estàndards del seu lloc de treball i dels resultats d’estes es van
han promocionat 416 treballadors, dels quals 268 van ser proposar millores de les condicions laborals.
52