Page 53 - Memoria 2018
P. 53
INVERTIM EN FORMACIÓ
Consum dedica anualment recursos importants al des- invertit en formació un 1,3% en relació amb la massa
envolupament professional, ja que la inversió en forma- salarial de l’empresa, xifra que suposa una inversió de
ció és part de la seua cultura cooperativa. La formació és 4,9 milions d’euros, equivalent a 323,50 € per treballa-
un factor fonamental per a l’adquisició de noves compe- dor. En el Pla de formació anual es gestionen les com-
tències i habilitats, com també per a la promoció inter- petències per a desenvolupar els plans de carrera indi-
na dels treballadors i la inserció laboral dels col·lectius viduals a fi de disposar d’un inventari anual de persones
amb un índex de desocupació més alt. L’organització ha amb possibilitats de promoció.
323,5€
COMPROMÍS AMB EL TALENT
MILIONS
4,9 D’EUROS
INVERSIÓ TOTAL EN INVERSIÓ PER TREBALLADOR
FORMACIÓ EN FORMACIÓ
S’HA INVERTIT EN FORMACIÓ 4,9 MILIONS D’EUROS, EQUIVALENT A 323,50 € PER
TREBALLADOR.
Reunió de centre del supermercat de
Sedaví (Valencia).
(201-4, 404-1, 404-2, 404-3, ES3-6)
51