Page 53 - Memoria 2018
P. 53

INVERTIM EN FORMACIÓ




               Consum dedica anualment recursos importants al des-  invertit en formació un 1,3% en relació amb la massa
               envolupament professional, ja que la inversió en forma-  salarial de l’empresa, xifra que suposa una inversió de
               ció és part de la seua cultura cooperativa. La formació és   4,9 milions d’euros, equivalent a 323,50 € per treballa-
               un factor fonamental per a l’adquisició de noves compe-  dor. En el Pla de formació anual es gestionen les com-
               tències i habilitats, com també per a la promoció inter-  petències per a desenvolupar els plans de carrera indi-
               na dels treballadors i la inserció laboral dels col·lectius   viduals a fi de disposar d’un inventari anual de persones
               amb un índex de desocupació més alt. L’organització ha   amb possibilitats de promoció.

                                                      323,5€

                                                                                                                      COMPROMÍS AMB EL TALENT
                                       MILIONS
                            4,9 D’EUROS

                           INVERSIÓ TOTAL EN         INVERSIÓ PER TREBALLADOR
                           FORMACIÓ                  EN FORMACIÓ



                                  S’HA INVERTIT EN FORMACIÓ 4,9 MILIONS D’EUROS, EQUIVALENT A 323,50 € PER
                                  TREBALLADOR.









































                 Reunió  de centre del supermercat  de
                 Sedaví (Valencia).






                           (201-4, 404-1, 404-2, 404-3, ES3-6)
                                                                                                             51
   48   49   50   51   52   53   54   55   56   57   58