Page 60 - Memoria 2018
P. 60
APORTEM DIFERENCIACIÓ
ALS SOCIS-CLIENTS
Conéixer les expectatives dels socis-clients per a donar La participació en les vendes dels socis-clients ha su-
la millor resposta a les seues necessitats és una de les perat el 78% durant l’any 2018. A més, han disfrutat
metes de la Cooperativa. Per això, Consum compta amb de descomptes en les seues compres per valor de 40,7
el programa d’avantatges Món Consum, orientat a oferir milions d’euros, entregats en un total de 8,8 milions de
als socis-clients de la Cooperativa la millor experiència xecs-regal, vàlids per a ser bescanviats en la compra de
de client, que els permet obtindre descomptes impor- qualsevol producte. Els descomptes han augmentat un
tants en les compres, tant de forma directa com perso- 14,3% durant l’exercici, cosa que manifesta la bona ac-
nalitzada, en funció dels seus gustos i hàbits de compra. ceptació del programa.
El programa de fidelització és un dels més avançats En 2018 es van donar d’alta 242.918 nous socis-clients,
quant a oferta personalitzada, fet que el situa com un fins a arribar als 3.301.654, xifra que evidencia la bona
dels més ben valorats del sector a escala nacional, i el evolució del model societari de Consum i el seu programa
xec regal és l’aspecte que agrada més. Es generen més de fidelitat. Estes dades la situen ja com la Cooperativa
d’un milió d’ofertes adaptades a cada client a través de espanyola amb un nombre més alt de socis consumidors.
“Les meues ofertes” i 200.000 combinacions diferents
de “Cheque-crece” cada mes. El programa també oferix a 40,7 8,8
cada client una selecció de 9 productes en oferta, amb el
COMPROMÍS AMB L’EXPERIÈNCIA DE CLIENT nom de “Els meus Preferits”, seleccionats en funció dels DESCOMPTES MILIONS XECS REGAL MILIONS
seus hàbits de compra. L’objectiu és que el client puga
tindre una experiència de compra tan personalitzada
D’EUROS
com siga possible. Els canals principals per a canviar
les ofertes personalitzades són l’App “Món Consum” i la
tenda online, on el programa ja està totalment integrat. ENTREGATS ENTREGATS
EVOLUCIÓ DE SOCIS-CLIENTS
2017 - 220.734 2017 - 533
ALTES 2018 - 242.918 BAIXES 2018 - 821
Es pot accedir a Món Consum a través de mundoconsum. tes mensuals i la ubicació dels supermercats més pròxims.
consum.es i descarregant l’app mòbil, a través de la qual es També permet l’accés a les comunitats virtuals de la Coopera-
poden bescanviar també tots els xecs regal i els descomptes tiva: “En Família”, “Prova i aprova” i “Viure&Viatjar”.
personalitzats, així com consultar els Cheque-crece, les ofer-
Prueba y
aprueba
6.235 MEMBRES 26.264 MEMBRES 6.779 MEMBRES
Comunitat amb avantatges Comunitat per a participar en Comunitat per a disfrutar de
exclusius per a les famílies la validació dels productes de viatges i exclusives experiències
amb xiquets. Consum. gastronòmiques.
(102-2, ES2-3)
58