Page 60 - Memoria 2018
P. 60

APORTEM DIFERENCIACIÓ



               ALS SOCIS-CLIENTS




               Conéixer les expectatives dels socis-clients per a donar   La participació en les vendes dels socis-clients ha su-
               la millor resposta a les seues necessitats és una de les   perat el 78% durant l’any 2018. A més, han disfrutat
               metes de la Cooperativa. Per això, Consum compta amb   de descomptes en les seues compres per valor de 40,7
               el programa d’avantatges Món Consum, orientat a oferir   milions d’euros, entregats en un total de 8,8 milions de
               als socis-clients de la Cooperativa la millor experiència   xecs-regal, vàlids per a ser bescanviats en la compra de
               de client, que els permet obtindre descomptes impor-  qualsevol producte. Els descomptes han augmentat un
               tants en les compres, tant de forma directa com perso-  14,3% durant l’exercici, cosa que manifesta la bona ac-
               nalitzada, en funció dels seus gustos i hàbits de compra.    ceptació del programa.


               El  programa  de  fidelització  és  un  dels  més  avançats   En 2018 es van donar d’alta 242.918 nous socis-clients,
               quant a oferta personalitzada, fet que el situa com un   fins a arribar als 3.301.654, xifra que evidencia la bona
               dels més ben valorats del sector a escala nacional, i el   evolució del model societari de Consum i el seu programa
               xec regal és l’aspecte que agrada més. Es generen més   de fidelitat. Estes dades la situen ja com la Cooperativa
               d’un milió d’ofertes adaptades a cada client a través de   espanyola amb un nombre més alt de socis consumidors.
               “Les meues ofertes” i 200.000 combinacions diferents
               de “Cheque-crece” cada mes. El programa també oferix a   40,7                8,8
               cada client una selecció de 9 productes en oferta, amb el

    COMPROMÍS AMB   L’EXPERIÈNCIA DE CLIENT  nom de “Els meus Preferits”, seleccionats en funció dels   DESCOMPTES   MILIONS   XECS REGAL   MILIONS
               seus hàbits de compra. L’objectiu és que el client puga
               tindre una experiència de compra tan personalitzada
                                                                            D’EUROS
               com siga possible. Els canals principals per a canviar
               les ofertes personalitzades són l’App “Món Consum” i la
               tenda online, on el programa ja està totalment integrat.   ENTREGATS   ENTREGATS


               EVOLUCIÓ DE SOCIS-CLIENTS

                                         2017 - 220.734                                 2017 - 533
                       ALTES             2018 - 242.918               BAIXES            2018 - 821


               Es pot accedir a Món Consum a través de mundoconsum.  tes mensuals i la ubicació dels supermercats més pròxims.
               consum.es i descarregant l’app mòbil, a través de la qual es   També permet l’accés a les comunitats virtuals de la Coopera-
               poden bescanviar també tots els xecs regal i els descomptes   tiva: “En Família”, “Prova i aprova” i “Viure&Viatjar”.
               personalitzats, així com consultar els Cheque-crece, les ofer-




                                                 Prueba y
                                                 aprueba



                6.235 MEMBRES                 26.264 MEMBRES                6.779 MEMBRES

               Comunitat amb avantatges      Comunitat per a participar en   Comunitat per a disfrutar de
               exclusius per a les famílies   la validació dels productes de   viatges i exclusives experiències
               amb xiquets.                  Consum.                        gastronòmiques.

               (102-2, ES2-3)
           58
   55   56   57   58   59   60   61   62   63   64   65