Page 65 - Memoria 2018
P. 65
Reformulació de productes Consum, amb la
validació dels socis-clients.
FASES DEL CICLE DE VIDA DEL PRODUCTE
DESENVOLUPAMENT DE CONCEPTE DEL • 98,8% productes analitzats per a comercialitzar-se davall la marca pròpia COMPROMÍS AMB L’EXPERIÈNCIA DE CLIENT
PRODUCTE complixen criteris de qualitat definits amb proveïdors, la resta es desestimen.
I+D • Desenvolupades 100 rutes de millora de qualitat de productes amb proveïdors.
• 89,05% de proveïdors amb certificació en seguretat alimentària BRC, IFS,
CERTIFICACIÓ
ISO22000.
• Auditories i anàlisi preventiva de producte: 1.234 amb una satisfacció del
FABRICACIÓ I PRODUCCIÓ 94,7%.
• Auditories sobre incidències de producte: 5.796 amb una satisfacció del 100%.
• Estudis de mercat i millora dels servicis a clients:
MÀRQUETING I PROMOCIÓ - Dissenys 2018: 537.
- Test d’imatge/conceptual: 8.630 participants.
• Control de Recepció de productes en plataforma i tenda: 100%
• Processos de verificació i validació de temperatures en transport: 100%
CONSERVACIÓ, DISTRIBUCIÓ I SUBMINIS- • Certificació del sistema de gestió de la qualitat de Plataformes de frescos,
TRAMENT refrigerats i congelats: ISO 9001.
• Certificació de les Cartes de Servici de les Plataformes Logístiques de Silla,
Zona Franca de Barcelona i Múrcia.
• Auditories pròpies de:
ÚS I SERVICI - Processos de control de cadena de fred al punt de venda 98,8%.
- Seguretat alimentària al punt de venda 100%
ELIMINACIÓ, REUTILITZACIÓ O RECICLATGE • Controls efectuats pels gestors autoritzats contractats.
63