Page 67 - Memoria 2018
P. 67
ENS COMUNIQUEM DE FORMA
RESPONSABLE
Per a comunicar de forma responsable, cal recolzar-se en una litzades, un espai exclusiu per al soci-client, així com espais més
gestió responsable. En este sentit, Consum establix un diàleg fluït orientats a oferir contingut de qualitat en temes d’alimentació,
amb els seus grups d’interés a través dels seus canals de comuni- benestar, salut, consells de compra, estil de vida, bellesa, vins, etc.
cació, aplicant sempre els criteris de transparència i veracitat. Es
tracta d’un mitjà que posa en valor les actuacions de la Coopera- Per a conéixer les opinions i necessitats dels clients, Consum
tiva en tots els seus àmbits. posa a la seua disposició les xarxes socials (Facebook, Twitter,
Instagram, YouTube, entre altres), en les quals respon als seus
La Cooperativa compta amb diversos portals de formació i infor- dubtes en temps real i oferix informació d’interés al consumidor i
mació que abasten àmbits diversos, com ara la informació cor- novetats en productes i servicis, la qual cosa contribuïx a crear una
porativa, la tenda online, un potent buscador de tendes geoloca- relació de confiança amb els grups d’interés.
2017 2018 S.A.A
VISITES WEBS CONSUM 3.310.139 6.306.073 90,5%
FANS A FACEBOOK 69.744 83.844 20,2%
SEGUIDORS A TWITTER 14.100 16.102 14,2%
SEGUIDORS A INSTAGRAM 7.516 14.118 87,8% COMPROMÍS AMB L’EXPERIÈNCIA DE CLIENT
SEGUIDORS A LINKEDIN 9.360 12.954 38,4%
REPRODUCCIONS A YOUTUBE 253.964 2.969.860 1.069,4%
CONSULTES EN XARXES SOCIALS 16.478 18.080 9,7%
ABAST MENSUAL MITJÀ DE LES 1.104.135 689.806 -37,53%
PUBLICACIONS
A més, es continua mantenint el format imprés de la revista les regions on està present, la Cooperativa edita els seus suports
Entrenosotros com a publicació bimestral, que s’oferix en exclu- de comunicació en les llengües oficials d’estes regions: castellà,
siva per als socis-clients de Consum. En 2018 s’ha aconseguit un valencià i català. A més, diversos dels portals corporatius també
tiratge de més de 2 milions d’exemplars, i arriba a les 360.000 compten amb l’idioma anglés, per a atendre d’una manera més
llars. Atenent el compromís de Consum amb els socis de totes pròxima els seus clients d’altres països.
6.306.073 360.000
VISITES WEBS LLARS QUE REBEN LA
CONSUM REVISTA ENTRENOSTROS
(ES3-5, ES4-4)
65