Page 67 - Memoria 2018
P. 67

ENS COMUNIQUEM DE FORMA



               RESPONSABLE






               Per a comunicar de forma responsable, cal recolzar-se en una   litzades, un espai exclusiu per al soci-client, així com espais més
               gestió responsable. En este sentit, Consum establix un diàleg fluït   orientats a oferir contingut de qualitat en temes d’alimentació,
               amb els seus grups d’interés a través dels seus canals de comuni-  benestar, salut, consells de compra, estil de vida, bellesa, vins, etc.
               cació, aplicant sempre els criteris de transparència i veracitat. Es
               tracta d’un mitjà que posa en valor les actuacions de la Coopera-  Per a conéixer les opinions i necessitats dels clients, Consum
               tiva en tots els seus àmbits.                   posa a la seua disposició les xarxes socials (Facebook, Twitter,
                                                               Instagram, YouTube, entre altres), en les quals respon als seus
               La Cooperativa compta amb diversos portals de formació i infor-  dubtes en temps real i oferix informació d’interés al consumidor i
               mació que abasten àmbits diversos, com ara la informació cor-  novetats en productes i servicis, la qual cosa contribuïx a crear una
               porativa, la tenda online, un potent buscador de tendes geoloca-  relació de confiança amb els grups d’interés.




                                                         2017          2018        S.A.A

                VISITES WEBS CONSUM                  3.310.139    6.306.073      90,5%
                FANS A FACEBOOK                        69.744       83.844       20,2%

                SEGUIDORS A TWITTER                    14.100       16.102       14,2%

                SEGUIDORS A INSTAGRAM                   7.516       14.118       87,8%                              COMPROMÍS AMB   L’EXPERIÈNCIA DE CLIENT

                SEGUIDORS A LINKEDIN                    9.360       12.954       38,4%
                REPRODUCCIONS A YOUTUBE               253.964     2.969.860    1.069,4%

                CONSULTES EN XARXES SOCIALS            16.478       18.080         9,7%

                ABAST MENSUAL MITJÀ DE LES           1.104.135     689.806     -37,53%
                PUBLICACIONS




               A més, es continua mantenint el format imprés de la revista   les regions on està present, la Cooperativa edita els seus suports
               Entrenosotros com a publicació bimestral, que s’oferix en exclu-  de comunicació en les llengües oficials d’estes regions: castellà,
               siva per als socis-clients de Consum. En 2018 s’ha aconseguit un   valencià i català. A més, diversos dels portals corporatius també
               tiratge de més de 2 milions d’exemplars, i arriba a les 360.000   compten amb l’idioma anglés, per a atendre d’una manera més
               llars. Atenent el compromís de Consum amb els socis de totes   pròxima els seus clients d’altres països.





                 6.306.073                                            360.000






               VISITES WEBS                                         LLARS QUE REBEN LA
               CONSUM                                               REVISTA ENTRENOSTROS

               (ES3-5, ES4-4)
                                                                                                             65
   62   63   64   65   66   67   68   69   70   71   72