Page 68 - Memoria 2018
P. 68

ESTEM EN ELS MITJANS DE COMUNICACIÓ



               Durant l’exercici, la Cooperativa va informar de la seua activitat
               a través de 66 notes de premsa oficials, que van aconseguir un
               total de 3.000 impactes en mitjans de comunicació l’any 2018,                        55%
               més de la meitat dels quals provinents de canals online.                           INTERNET

               A més, la Cooperativa col·labora quinzenalment amb dos mi-                           30%
               croespais radiofònics que s’emeten els diumenges en “A vivir,                        PREMSA
               que son dos días - Comunitat Valenciana”, de la Cadena SER,
               i els dimarts en “Hoy por hoy” de la Cadena SER a la Regió
               de Múrcia. A més, totes les setmanes col·labora amb consells                         10%
               més breus en “La Mañana con Herrera” de la COPE i en el ma-                           RÀDIO
                                                                                                      4%
               gazine matinal “Hoy por hoy” de la SER.  D’altra banda, de                          AGÈNCIA
               forma setmanal s’emeten els espais “Aquí en la Onda” d’Onda                            1%
               Cero València i els caps de setmana en “RAC Consumidors” de                        TELEVISIÓ
               RAC1, que es poden escoltar a la Comunitat Valenciana i Ca-
               talunya respectivament.




                CELEBREM EL DIA DE LES PERSONES



    COMPROMÍS AMB   L’EXPERIÈNCIA DE CLIENT  CONSUM VA CELEBRAR EL 4t “DIA DE LES PERSONES” AMB EL LEMA #LABOSSAQUEPESAMENYS,
               PER A CONSCIENCIAR SOBRE LA IGUALTAT D’OPORTUNITATS ENTRE DONES I HOMES.




               Consum va celebrar el 7 de novembre de 2018, per quart
               any consecutiu, el “Dia de les Persones”. Amb el lema #la-
               bolsaquemenospesa, la Cooperativa va voler conscienciar i
               visibilitzar la importància de compartir responsabilitats i
               que la vida està plena de xicotets gestos amb els quals se’n
               poden aconseguir, dia rere dia, altres de més grans a favor
               de la igualtat d’oportunitats entre dones i homes.


               Per a celebrar-ho, Consum va crear “la bossa que pesa men-
               ys”, una tote bag de cotó amb anses de colors que portava
               una llista per a marcar les xicotetes accions que es fan de
               manera quotidiana per lluitar contra la desigualtat.  Al llarg
               del dia, tots aquells socis i clients que van voler celebrar
               amb Consum el IV Dia de les Persones van poder acostar-se
               a algun dels supermercats de la Cooperativa per a aconse-
               guir una de les 250.000 bosses que es van repartir.


               A més, també es van sortejar 5 vals de compra de 50 euros
               a través de la web creada per a l’ocasió. Per a participar-hi,
               només calia fer check en les accions o gestos que es fa a
               favor de la igualtat d’oportunitats.


           66
   63   64   65   66   67   68   69   70   71   72   73