Page 68 - Memoria 2018
P. 68
ESTEM EN ELS MITJANS DE COMUNICACIÓ
Durant l’exercici, la Cooperativa va informar de la seua activitat
a través de 66 notes de premsa oficials, que van aconseguir un
total de 3.000 impactes en mitjans de comunicació l’any 2018, 55%
més de la meitat dels quals provinents de canals online. INTERNET
A més, la Cooperativa col·labora quinzenalment amb dos mi- 30%
croespais radiofònics que s’emeten els diumenges en “A vivir, PREMSA
que son dos días - Comunitat Valenciana”, de la Cadena SER,
i els dimarts en “Hoy por hoy” de la Cadena SER a la Regió
de Múrcia. A més, totes les setmanes col·labora amb consells 10%
més breus en “La Mañana con Herrera” de la COPE i en el ma- RÀDIO
4%
gazine matinal “Hoy por hoy” de la SER. D’altra banda, de AGÈNCIA
forma setmanal s’emeten els espais “Aquí en la Onda” d’Onda 1%
Cero València i els caps de setmana en “RAC Consumidors” de TELEVISIÓ
RAC1, que es poden escoltar a la Comunitat Valenciana i Ca-
talunya respectivament.
CELEBREM EL DIA DE LES PERSONES
COMPROMÍS AMB L’EXPERIÈNCIA DE CLIENT CONSUM VA CELEBRAR EL 4t “DIA DE LES PERSONES” AMB EL LEMA #LABOSSAQUEPESAMENYS,
PER A CONSCIENCIAR SOBRE LA IGUALTAT D’OPORTUNITATS ENTRE DONES I HOMES.
Consum va celebrar el 7 de novembre de 2018, per quart
any consecutiu, el “Dia de les Persones”. Amb el lema #la-
bolsaquemenospesa, la Cooperativa va voler conscienciar i
visibilitzar la importància de compartir responsabilitats i
que la vida està plena de xicotets gestos amb els quals se’n
poden aconseguir, dia rere dia, altres de més grans a favor
de la igualtat d’oportunitats entre dones i homes.
Per a celebrar-ho, Consum va crear “la bossa que pesa men-
ys”, una tote bag de cotó amb anses de colors que portava
una llista per a marcar les xicotetes accions que es fan de
manera quotidiana per lluitar contra la desigualtat. Al llarg
del dia, tots aquells socis i clients que van voler celebrar
amb Consum el IV Dia de les Persones van poder acostar-se
a algun dels supermercats de la Cooperativa per a aconse-
guir una de les 250.000 bosses que es van repartir.
A més, també es van sortejar 5 vals de compra de 50 euros
a través de la web creada per a l’ocasió. Per a participar-hi,
només calia fer check en les accions o gestos que es fa a
favor de la igualtat d’oportunitats.
66