Page 69 - Memoria 2018
P. 69

Magazine digital EntreNosotros.








                ET CONTEM LA NOSTRA ACTIVITAT COMERCIAL

               Consum elabora cada any un Pla Publipromocional que ordena   la informació disponible a través de diversos canals i suports.
               l’activitat comercial de la Cooperativa per a oferir al client tota   Els canals de comunicació comercial definits són:



                   • Punt de venda: mitjançant senyalística i cartelleria informativa.

                   • Fullet comercial: s’envia als socis-clients de forma nominal als seus domicilis o via online, així com als   L’EXPERIÈNCIA DE CLIENT
                   clients de barris pròxims a les tendes.                                                          COMPROMÍS AMB

                   • Entorn online: a través de publicitat en els mitjans de comunicació en internet i xarxes socials.
                   • Accions de màrqueting relacional: a través d’esdeveniments amb caràcter puntual.

                   Tots els canals comuniquen els vectors principals de l’estratègia de comunicació de la Cooperativa:


                   • Mestres de la frescor.

                   • Marques pròpies de Consum.
                   • Programa de socis-clients Món Consum.


               El Comité de Direcció Comercial avalua totes les accions comer-  dels valors es traduïx en les següents actuacions de màrqueting
               cials que efectua Consum, garantint que els seus continguts no   responsable:
               s’allunyen dels valors de la Cooperativa. L’aplicació de cadascun


               ESCOLTAR                       APORTAR                        RESPONSABILITZAR-SE

               · Ofertes des de la primera unitat.  · Avantatges i descomptes del programa   · Reducció de la cartelleria en el supermercat.
               · Ofertes personalitzades als diferents   Món Consum.         · Gestió responsable de la informació en el
                estils de vida.               · Validació del client del producte de   supermercat.
               · Participació dels clients en la configura-  marca pròpia.   · Megafonia centralitzada i regionalitzada.
                ció de la gamma.              · Servici de compra a domicili.  · Senyalització en els supermercats
                                              · Comunicació en els supermercats.   regionalitzada.
                                              · Activitats formatives digitals.


                                                                                                             67
   64   65   66   67   68   69   70   71   72   73   74