Page 69 - Memoria 2018
P. 69
Magazine digital EntreNosotros.
ET CONTEM LA NOSTRA ACTIVITAT COMERCIAL
Consum elabora cada any un Pla Publipromocional que ordena la informació disponible a través de diversos canals i suports.
l’activitat comercial de la Cooperativa per a oferir al client tota Els canals de comunicació comercial definits són:
• Punt de venda: mitjançant senyalística i cartelleria informativa.
• Fullet comercial: s’envia als socis-clients de forma nominal als seus domicilis o via online, així com als L’EXPERIÈNCIA DE CLIENT
clients de barris pròxims a les tendes. COMPROMÍS AMB
• Entorn online: a través de publicitat en els mitjans de comunicació en internet i xarxes socials.
• Accions de màrqueting relacional: a través d’esdeveniments amb caràcter puntual.
Tots els canals comuniquen els vectors principals de l’estratègia de comunicació de la Cooperativa:
• Mestres de la frescor.
• Marques pròpies de Consum.
• Programa de socis-clients Món Consum.
El Comité de Direcció Comercial avalua totes les accions comer- dels valors es traduïx en les següents actuacions de màrqueting
cials que efectua Consum, garantint que els seus continguts no responsable:
s’allunyen dels valors de la Cooperativa. L’aplicació de cadascun
ESCOLTAR APORTAR RESPONSABILITZAR-SE
· Ofertes des de la primera unitat. · Avantatges i descomptes del programa · Reducció de la cartelleria en el supermercat.
· Ofertes personalitzades als diferents Món Consum. · Gestió responsable de la informació en el
estils de vida. · Validació del client del producte de supermercat.
· Participació dels clients en la configura- marca pròpia. · Megafonia centralitzada i regionalitzada.
ció de la gamma. · Servici de compra a domicili. · Senyalització en els supermercats
· Comunicació en els supermercats. regionalitzada.
· Activitats formatives digitals.
67