Page 64 - Memoria 2018
P. 64

CONTROL AL PUNT DE VENDA



                Criteri                    Es comprova                 Nre. d’auditories


                Seguretat alimentària, qualitat i   Cadena de fred. Implantació de   592
                frescor de producte.       pràctiques d’higiene correctes.




               CONTROL DE PRODUCTES I PROVEÏDORS


                   El control sobre productes es planteja en quatre nivells d’anàlisi:

                   1. CONTROL PREVENTIU:
                   Auditories basades en els estàndards de seguretat alimentària, qualitat i control del producte a tots els proveïdors de
                   marca pròpia i frescos. Amb estos s’establixen rutes de millora supervisades periòdicament, que es complementen amb
                   verificacions analítiques periòdiques dels productes.


                   2. CONTROL DE QUALITAT EN PLATAFORMES:
                   Es comprova que els estàndards de qualitat que s’han definit conjuntament amb els proveïdors es complixen.

                   3. CONTROL COMPARATIU:
                   Es mesura el producte amb el de la competència per detectar així oportunitats de millora i adaptar-lo als gustos i les
                   necessitats dels clients.
    COMPROMÍS AMB   L’EXPERIÈNCIA DE CLIENT  4. CONTROL REACTIU:

                   Es fan auditories i anàlisis davant de qualsevol incidència.







                                              ALIMENTACIÓ I NO ALIMENTACIÓ  FRESCOS I REFRIGERATS
                                             NRE. D’AUDITO-             NRE. D’AUDITO-
                                             RIES I ANÀLISIS  SATISFACCIÓ  RIES I ANÀLISIS  SATISFACCIÓ

                CONTROL PREVENTIU                   450        92,7%           784        96,7%
                CONTROL DE QUALITAT                 573        92,5%         2.104        84,4%

                CONTROL COMPARATIU                  254         100%           432         100%

                CONTROL REACTIU                   3.188         100%         2.608         100%

                                                  4.085                      4.770
                TOTAL



               Les necessitats de millora i ampliació de gamma, princi-  qualitat de la gamma de la Cooperativa.
               palment de marca Consum, tenen l’origen en les peticions
               dels clients a través del servici d’Escolta Activa, que de-  Efectuar controls de qualitat aplicats a totes les fases de
               tecta el mateix gestor de la categoria, i en les innovacions   vida del producte garantix la millor resposta per part de
               que oferixen els proveïdors. Tot això, unit a la validació   Consum per a l’adaptació de l’assortiment a les necessi-
               per part dels socis-clientes, configura el nivell adequat de   tats dels clients.


           62
   59   60   61   62   63   64   65   66   67   68   69