Page 64 - Memoria 2018
P. 64
CONTROL AL PUNT DE VENDA
Criteri Es comprova Nre. d’auditories
Seguretat alimentària, qualitat i Cadena de fred. Implantació de 592
frescor de producte. pràctiques d’higiene correctes.
CONTROL DE PRODUCTES I PROVEÏDORS
El control sobre productes es planteja en quatre nivells d’anàlisi:
1. CONTROL PREVENTIU:
Auditories basades en els estàndards de seguretat alimentària, qualitat i control del producte a tots els proveïdors de
marca pròpia i frescos. Amb estos s’establixen rutes de millora supervisades periòdicament, que es complementen amb
verificacions analítiques periòdiques dels productes.
2. CONTROL DE QUALITAT EN PLATAFORMES:
Es comprova que els estàndards de qualitat que s’han definit conjuntament amb els proveïdors es complixen.
3. CONTROL COMPARATIU:
Es mesura el producte amb el de la competència per detectar així oportunitats de millora i adaptar-lo als gustos i les
necessitats dels clients.
COMPROMÍS AMB L’EXPERIÈNCIA DE CLIENT 4. CONTROL REACTIU:
Es fan auditories i anàlisis davant de qualsevol incidència.
ALIMENTACIÓ I NO ALIMENTACIÓ FRESCOS I REFRIGERATS
NRE. D’AUDITO- NRE. D’AUDITO-
RIES I ANÀLISIS SATISFACCIÓ RIES I ANÀLISIS SATISFACCIÓ
CONTROL PREVENTIU 450 92,7% 784 96,7%
CONTROL DE QUALITAT 573 92,5% 2.104 84,4%
CONTROL COMPARATIU 254 100% 432 100%
CONTROL REACTIU 3.188 100% 2.608 100%
4.085 4.770
TOTAL
Les necessitats de millora i ampliació de gamma, princi- qualitat de la gamma de la Cooperativa.
palment de marca Consum, tenen l’origen en les peticions
dels clients a través del servici d’Escolta Activa, que de- Efectuar controls de qualitat aplicats a totes les fases de
tecta el mateix gestor de la categoria, i en les innovacions vida del producte garantix la millor resposta per part de
que oferixen els proveïdors. Tot això, unit a la validació Consum per a l’adaptació de l’assortiment a les necessi-
per part dels socis-clientes, configura el nivell adequat de tats dels clients.
62