Page 61 - Memoria 2018
P. 61

ESTEM AL SERVICI DELS CLIENTS



               Els valors de Consum es resumixen en l’afirmació “Escoltar per   la gestió de la Cooperativa. Els servicis principals de la Coope-
               a actuar com a empresa responsable”, que posa de manifest   rativa que s’oferixen a tots els seus socis i clients es mostren a
               el compromís d’integrar les necessitats dels socis i clients en   continuació:





                CENTRALITZACIÓ   SERVICI A   COMPRA   NOU SISTEMA DE   IMPLANTACIÓ   WIFI CLIENTS  ENVASAMENT   SUC ACABAT   ECO EN FRUITES  PERFUMERIA
                DE L’ATENCIÓ A   DOMICILI  ONLINE  GESTIÓ DEL TORN  D’ETIQUETES   AL BUIT   D’ESPRÉMER
                LA COMANDA                           ELECTRÒNIQUES     XARCUTERIA
                TELEFÒNICA                                             TALL























                                                                                                                    COMPROMÍS AMB
                 Plantilla d’Escolta Activa de Consum.                                                                L’EXPERIÈNCIA DE CLIENT





               Tots els treballadors de Consum estan orientats al client, com a   diversos tipus, com ara reunions de grup, compres acompanya-
               amfitrions, per tal que se senten com a casa, amb una actitud   des, entrevistes, enquestes, entre d’altres, amb la finalitat de mi-
               que demostre que la seua prioritat és atendre’ls i guiar-los en la   llorar productes i servicis. Durant l’exercici passat hi van participar
               compra. Per a complementar este model de servici en els punts   un total 17.633 socis-clients i clients, un 56% més que l’exercici
               de venda, Consum ha desenvolupat un projecte dirigit a acon-  anterior, que van fer un total de 50 reunions de grup, 163 entre-
               seguir l’excel·lència en l’orientació a les persones, convertint la   vistes personals i compres acompanyades, a més de 80 entrevis-
               cadena de comandament dels supermercats en assessors dels   tes etnogràfiques, en les quals es va poder testar la imatge de 537
               seus equips. Este projecte, sustentat en l’interés per les persones   productes de marca pròpia directament al punt de venda.
               que treballen en Consum, així com la seua formació i motivació
               per part del personal de comandament, té com a objectiu final   Finalment, Consum compta amb canals de comunicació directa
               aconseguir l’excel·lència en el servici al client.    amb els socis-clients, per mitjà del telèfon, el correu electrònic i
                                                               les xarxes socials, per a atendre i donar resposta a les seues neces-
               Consum també compta amb la Divisió de Relacions amb Clients   sitats. En 2018 s’han atés 246.541 processos d’atenció al client, un
               i Innovació, que s’encarrega d’organitzar dinàmiques de grup de   2% més que l’any anterior.

               ATENCIÓ AL CLIENT

               SUGGERIMENTS         3.490      1,4%            FELICITACIONS         728       0,3%

               CONSULTES           67.314     27,3%            RECLAMACIONS        4.813         2%

               SOL·LICITUDS       170.226       69%            ÍNDEX DE SATISFACCIÓ - 8,80 (sobre 10)


                                                                                                             59
   56   57   58   59   60   61   62   63   64   65   66