Page 20 - Memoria 2019
P. 20

01


















               Amb l’objectiu de definir l’actual estratègia de res-  nera es van identificar els 25 temes materials amb
               ponsabilitat social a 3 anys, Consum va dur a terme   més impacte en l’estratègia de Consum i influència
               un procés de participació amb els grups d’interés en   per als grups d’interés. Estos temes s’han classificat
               2017. Este procés va suposar una fita sense prece-  en sis categories principals i configuren la base de
               dents, perquè va comptar amb la participació de 80   l’Estratègia de Responsabilitat Social de la Coope-
               responsables interns, a més de 2.800 enquestes i   rativa. També es van identificar 5 altres temes emer-
               dinàmiques amb tots els grups d’interés. D’esta ma-  gents amb potencial de desenvolupament en el futur.



               MATRIU DE MATERIALITAT

    20           100

     MEMÒRIA DE SOSTENIBILITAT 2019  Influència en les decicions dels grups d’interés  90  29  16  4  20  5  30  13 27 14  22 9 25 23  10 18 1  11  12  15  19
                 95






                 85

                                                                             8
                 80
                                                                                    3
                 75

                 70


                 65
                                7   26        17 28      21  2       24  6
                                EMERGENT                                   ESTRATÈGIC
                 60
                   60         65         70        75         80         85         90         95        100
                                                Impacte en l’estratègia de Consum


                       Governança  1  Compliment normatiu   11  Formació i promoció   21  Envasos i embalatges
                       Econòmic    2  Participació en la gestió  interna            22  Energia
                       Laboral     3  Creixement econòmic i   12  Salut i seguretat laboral  23  Aigua
                       Comercial      desenvolupament de la   13  Capacitat d’elecció  24  Emissions a l’atmosfera
                       Ambiental      xarxa                 14  Fidelització        25  Residus
                       Social      4  Proximitat i bones    15  Servici i atenció al client
                                      pràctiques en la cadena                       26  Sorolls i molèsties
                                      agroalimentària       16  Accessibilitat a productes
                                   5 Eficiència logística      i servicis           27  Malbaratament alimentari
                                   6  Innovació i digitalització  17  Producte saludable i   28  Acció social
                                                               sostenible
                                   7  Franquícies           18  Informació al consumidor  29  Formació en consum
                                                                                       responsable
                                   8  Creació d’ocupació estable  19  Frescor, qualitat i seguretat  30  Relacions amb els grups
                                   9  Igualtat i conciliació   alimentària             d’interés
                                  10 Remuneració            20  Comunicació responsable
   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25