Page 20 - Memoria 2019
P. 20
01
Amb l’objectiu de definir l’actual estratègia de res- nera es van identificar els 25 temes materials amb
ponsabilitat social a 3 anys, Consum va dur a terme més impacte en l’estratègia de Consum i influència
un procés de participació amb els grups d’interés en per als grups d’interés. Estos temes s’han classificat
2017. Este procés va suposar una fita sense prece- en sis categories principals i configuren la base de
dents, perquè va comptar amb la participació de 80 l’Estratègia de Responsabilitat Social de la Coope-
responsables interns, a més de 2.800 enquestes i rativa. També es van identificar 5 altres temes emer-
dinàmiques amb tots els grups d’interés. D’esta ma- gents amb potencial de desenvolupament en el futur.
MATRIU DE MATERIALITAT
20 100
MEMÒRIA DE SOSTENIBILITAT 2019 Influència en les decicions dels grups d’interés 90 29 16 4 20 5 30 13 27 14 22 9 25 23 10 18 1 11 12 15 19
95
85
8
80
3
75
70
65
7 26 17 28 21 2 24 6
EMERGENT ESTRATÈGIC
60
60 65 70 75 80 85 90 95 100
Impacte en l’estratègia de Consum
Governança 1 Compliment normatiu 11 Formació i promoció 21 Envasos i embalatges
Econòmic 2 Participació en la gestió interna 22 Energia
Laboral 3 Creixement econòmic i 12 Salut i seguretat laboral 23 Aigua
Comercial desenvolupament de la 13 Capacitat d’elecció 24 Emissions a l’atmosfera
Ambiental xarxa 14 Fidelització 25 Residus
Social 4 Proximitat i bones 15 Servici i atenció al client
pràctiques en la cadena 26 Sorolls i molèsties
agroalimentària 16 Accessibilitat a productes
5 Eficiència logística i servicis 27 Malbaratament alimentari
6 Innovació i digitalització 17 Producte saludable i 28 Acció social
sostenible
7 Franquícies 18 Informació al consumidor 29 Formació en consum
responsable
8 Creació d’ocupació estable 19 Frescor, qualitat i seguretat 30 Relacions amb els grups
9 Igualtat i conciliació alimentària d’interés
10 Remuneració 20 Comunicació responsable